پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بوی بهشت

حوزه/ فراخوان مشارکت در پویش هنری رسانه‌ای «بوی بهشت» با شعار محوری نسل به نسل در پناهت هستیم اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت اداره کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران و با مشارکت ستاد بزرگداشت مناسبت‌ها و رویدادهای فراگیر در فضای مجازی، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، فراخوان مشارکت در پویش هنری رسانه‌ای «بوی بهشت» با شعار محوری نسل به نسل در پناهت هستیم منتشر شد.

این پویش شامل بخش‌های همچون «تولیدات هنری و رسانه‌ای ویژه کودک و نوجوان»، «تولیدات ادبی شامل (متن خطابه، شعر عاشورایی، داستانک و...)» و «تولیدات چندرسانه‌ای شامل (کلیپ، پادکست، طراحی، استوری و...)» می‌شود.

«راه اندازی هیئت عزاداری مجازی در پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی با عنوان #بوی_بهشت»، «پخش آنلاین روضه خوانی و مدیحه سرایی مداحان اهل‌بیت علیهم السلام در شبکه های اجتماعی با عنوان #بوی_بهشت» و «هر خانه یک حسینیه (انتشار تصاویر سیاه پوشان منازل در فضای مجازی با عنوان #بوی_بهشت)» نیز از بخش های ویژه این پویش هنری رسانه ای است.

علاقه مندان می توانند آثار، تولیدات و فعالیت مجازی خود را جهت بازنشر در وبسایت و کانال اطلاع رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‏‌های علمیه خواهران و همچنین کانال ستاد بزرگداشت مناسبت‌ها و رویدادهای فراگیر در فضای مجازی به آیدی های @Sbmr_majazi و @SBM_majazi ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha