پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 972673
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
مدارس مکمل عهد

حوزه/ مدیر مدارس مکمل عهد از آغاز فرآیند اخذ شعبه این طرح در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه مهدی کلهر، از طرح شعبه گیری مدارس مکمل عهد در مساجد خبر داد و اظهار داشت: همانطور که از نام این طرح پیداست، این برنامه طراحی شده است تا خلأهای آموزشی دانش آموزان را در طول سال پر کند و در حقیقت مکمل آموزش و پرورش می باشد.

وی اشاره کرد: این طرح بر مبانی فطرت محور، مسئله محور و مهارت محور پایه ریزی شده و از جمله مهارت های آموزشی این طرح؛ آموزش قرآن کریم، نجوم، طب، امام شناسی، آداب و اخلاق، ورزش و ... به همراه اردوهای ویژه و جذاب می باشد و تمامی مقاطع تحصیلی می توانند در این طرح شرکت داشته باشند.

کلهر افزود: مساجد با اجرای طرح مدارس مکمل ضمن ساماندهی برنامه های تربیتی آموزشی مسجد خود، می توانند از خدمات و پشتیبانی های در نظر گرفته شده برای این طرح استفاده کنند.

وی ادامه داد: این طرح به مدت یکسال اجرا می شود و برنامه های آن هیچگونه تعارضی با برنامه های آموزش و پرورش ندارد و کلاس ها و سایر فعالیت ها در ساعات غیر درسی برگزار می گردد.

کلهر در آخر ضمن قدردانی از کادر اجرایی این طرح، بیان داشت: از مساجد سراسر کشور میخواهیم ضمن دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت شعبه از این طرح به سایت مدارس مکمل عهد به آدرس www.ahd.msh313.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha