پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ربانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پیامی تمامی کارکنان و نیروهای وزارت جهاد کشاورزی را در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برای کمک به بیماران کرونایی و کادر درمان فراخواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پیامی تمامی کارکنان و نیروهای وزارت جهاد کشاورزی را در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برای کمک به بیماران کرونایی و کادر درمان فراخواند.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

 با الهام گیری از تعالیم اسلام ناب محمدی در تعاون و تکافل اجتماعی بر پایه پیام حیات بخش عاشورای حسینی علیه‌السلام به ندای رهبر انقلاب مدظله‌العالی لبیک گفته و به یاری مردم شریف ایران و نیروهای بهداشت و درمان و سلامت خواهیم شتافت.

از تمامی مسئولین گرامی و کارکنان ارجمند وزارت جهاد کشاورزی به‌ویژه کارکنان حوزه نمایندگی انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی کامل در پیشگیری و مقابله با کرونا و کاهش آلام و رنج‌های مردم و حمایت و ارتقای نظام سلامت بپردازند.

توفیق روزافزون مردم عزیز ایران را در سوگواری امام حسین علیه‌السلام و دفع همه خطرها و بلاها و شر کرونا از جهان و امت اسلام و ملت بزرگ ایران خواهانم.

سید حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha