چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علیرضا عموزاده

حوزه/ رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: نیروهای انقلاب اجازه انشقاق بین خود را نخواهند داد و همواره با همدلی و انسجام در راستای کمک به دولت و نظام اسلامی قدم برخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، علیرضا عموزاده، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان درباره مسائل مهم کشور و استان سمنان گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به محوریت و تلاش‌های حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مطیعی در راستای تقویت جبهه انقلاب و وحدت نیروهای انقلابی تقدیر کرد.

عموزاده که از رزمندگان دوران جنگ است، همچنین با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی رقم خورده بود، گفت: رشادت‌ها و ایثار رزمندگان انقلاب اسلامی از جمله حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی در خط مقدم نبرد با دشمن بعثی هرگز فراموش نمی‌شود و این تلاش‌ها مأجور درگاه الهی خواهد بود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان افزود: خداوند متعال را شاکریم که رهبر معظم انقلاب اسلامی، این لطف را در حق همه ما و مردم استان سمنان داشتند که نماینده ولی‌فقیه خود را روحانی رزمنده و باتقوایی قرار دادند و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه سمنان منصوب کردند.

عموزاده با بیان اینکه همه نیروهای انقلابی با وحدت و یکدلی پشتیبان و یاور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خواهند بود، گفت: حفظ وحدت و اتحاد نیروهای انقلاب همواره یک اولویت اساسی در استان سمنان است و در برهه کنونی نیز بیش از گذشته به آن توجه خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان افزود: نیروهای انقلاب اجازه انشقاق بین خود را نخواهند داد و همواره با همدلی و انسجام در راستای کمک به دولت و نظام اسلامی قدم برخواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha