جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام میلاد امینی موحد

مسئول شبکه‌ رسانه‌ای صف از تولید ۵ برنامه معرفتی برای پخش از رسانه ملی در ماه محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام میلاد امینی‌موحد، روحانی و کارگردان اهوازی، چند سالی است که در زمینه تولید برنامه‌های معرفتی برای رسانه ملی فعال است و امسال نیز همزمان با فرارسیدن  ماه محرم چند برنامه تلویزیونی را تولید و به مرحله پخش رسانده است.

مسئول شبکه رسانه‌ای صف درباره برنامه های تولیدی محرم به خبرنگار حوزه گفت: با عنایت خدا و لطف اهل بیت(ع)، مجموعه رسانه‌ای صف که از رسانه‌های فعال اهواز به شمار می‌رود توانست مجموعه برنامه‌های مختلفی را جهت پخش در محرم ۱۴۰۰ به تولید برساند.

وی ادامه داد: در حین ضبط و پشت صحنه‌ برنامه‌ها، تمامی پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا رعایت شده و همزمان سعی شد که مجموعه برنامه‌ها عرض ارادتی به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) باشد.

امینی موحد ادامه داد: در رسانه صف برای محرم امسال ۵ برنامه تولید و به مرحله پخش از صدا و سیما رسید. اولین برنامه که "کتیبه" نام دارد با محوریت ترویج سنت دیرینه سیاهپوش‌کردن خانه‌ها تولید شد؛ موضوع این برنامه کتیبه‌نگاری و کتابت اسامی شهدا است و در طول دهه محرم از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

تولید ۵ برنامه تلویزیونی ویژه ماه محرم توسط طلبه اهوازی

مسئول شبکه رسانه‌ای صف بیان کرد: برنامه دوم، "پای منبر" نام دارد، رسانه صف با جداسازی سخنرانی‌های مختلف، منبرهای کوتاهی آماده و با ترکیب آنها با تصاویر مرتبط به مرحله پخش از صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی مختلف رساند.

وی ادامه داد: برنامه بعدی "جرعه‌های معرفت" نام دارد که شامل ۱۱ قسمت گرافیکی است و با محوریت پرداختن به ارزش بالای مراسمات عزاداری امام حسین(ع) تولید و پخش شده است.

امینی‌موحد اظهار کرد: برنامه چهارمی که تولید شده است "موکب" نام دارد که در دهه محرم هر روز ساعت ۱۳:۴۰ از شبکه خوزستان در حال پخش است. در این از برنامه واعظان و مرثیه سرایان خوزستانی استفاده شده و تمامی پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت شده است.

وی اضافه کرد: مجموعه برنامه "روایت طف" آخرین ویژه برنامه تولید شده محرم در این رسانه است که در ۱۱ قسمت تدوین شده است. این برنامه پیرامون اتفاقاتی است که در ماجرای کربلا برای کاروان حسینی از ابتدا تا روز عاشورا رخ داده است.

تولید ۵ برنامه تلویزیونی ویژه ماه محرم توسط طلبه اهوازی

امینی‌موحد در پایان، اظهار کرد: مجموعه رسانه ای صف پرکارترین روزهای خود را در هرسال در ماه محرم سپری می‌کند و غالب کارهای تولید شده در این رسانه ویژه برنامه های معرفتی است.
همچنین این مجموعه در نظر دارد برنامه‌ای ویژه "زیارت رفته‌ها" و "زیارت نرفته ها" برای ایام اربعین تولید کند.

انتهای پیام


خبرنگار: علی پشتدار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    آجرکم الله