شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
برگزاری آزمون ورودی سطح 3 و سطح 4 حوزه خواهران همدان

حوزه/ مدیر اداره سنجش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری مصاحبه‌های علمی سطح ۴ حوزه های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آقای مهدی صبائی اظهار داشت: با توجه به برگزاری آزمون سطح ۴ حوزه های علمیه خواهران، انجام مصاحبه های علمی این سطح در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مصاحبه‌های علمی سطح ۴ با توجه به شرایط کرونایی موجود در کشور و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی طبق برنامه ریزی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

مدیر اداره سنجش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که این مصاحبه های علمی از روز دوشنبه ۱۸ مرداد تا امروز ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ زیرنظر ۱۰ نفر از اساتید مرکز برگزار شد، ادامه داد: در این مصاحبه های علمی که به صورت مجازی برگزار شد، داوطلبان ورود به سطح ۴ در استان های مدنظر همراه با استاد مربوطه حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مصاحبه داوطلبان در ۵ رشته تفسیر تطبیقی، علوم و معارف قرآن، فقه و اصول، کلام و حکمت متعالیه برگزار شد.

آقای صبائی با بیان این که در این دوره مجموعا ۳۱۳ داوطلب دعوت به مصاحبه شدند، گفت: از این افراد تعداد ۱۵۹ در رشته تفسیر تطبیقی، ۲۲ نفر در رشته علوم و معارف قرآن، ۸۲ نفر در رشته فقه و اصول، ۳۷ نفر در رشته کلام و ۱۳ نفر در رشته حکمت متعالیه علاقه مند به تحصیل بودند.

وی بیان داشت: در راستای همکاری هر چه بیشتر با داوطلبان، بعضا برخی مصاحبه ها به صورت ویدئوکنفرانسی با ۳ استان انجام شده است، یعنی داوطلب در محل اسکان خود، یک استاد در محل انتخاب و تحصیل داوطلب در استان دیگر و یک استاد هم مستقر در مرکز مدیریت در استان قم حضور داشتند.

مدیر اداره سنجش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در پایان افزود: مصاحبه سطح ۴ تنها مصاحبه علمی براساس منابع آزمون کتبی است که داوطلبان در زمان مصاحبه به سؤالات اساتید پاسخ می دهند.

گفتنی است، نتایج نهایی پذیرفته شدگان سطح ۴ حوزه های علمیه خواهران تا پایان نیمه اول شهریور ماه ۱۴۰۰ اعلان خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha