جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معرفت عمیق به امام عصر(عج) موجب سعادت دنیا و آخرت است

حوزه/ استاد مرکز تخصصی مهدویت قم در کارگاه تخصصی «مهدویت» گفت: مهدویت، نگاه روشن و امیدوارانه به آینده بشریّت است و جامعه ای که آرمانش نیل به مدینه فاضله مهدوی است باید در این زمینه بستر سازی لازم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام حسین مولوی، از اساتید مرکز تخصصی مهدویت قم در کارگاه تخصصی «مهدویت» که در مدرسه علمیه معصومیه نهاوند به مدت ۶ روز برگزار شد، گفت: رسالت مهم علمای شیعه و حوزه های علمیه و دانشگاه ها تبیین و ترویج صحیح مهدویت است، چرا که معرفت عمیق نسبت به امام زمان (عج) اساس سعادت دنیا وآخرت است.

 وی ادامه داد: ارائه ی مباحث مهدوی در ابعاد مختلفی همچون اعتقادی، اجتماعی، سیاسی، تاریخی و فرهنگی حائز اهمیت است، زیرا مهدویت، نگاه روشن و امیدوارانه به آینده بشریّت است و جامعه ای که آرمانش نیل به مدینه فاضله مهدوی است باید در این زمینه بستر سازی لازم داشته باشد.

استاد مرکز تخصصی مهدویت قم افزود: اندیشه سیاسی متعالی که انسان همیشه دنبال آن بوده، همان اسلام و حکومت مهدوی است که در راس آن شایسته ترین مردم قرار می گیرد.

 مولوی به حربه های دشمن برای جلوگیری از رشد تفکر مهدویت در جامعه با توجه به تنوع ابزارهای فرهنگی و سیاست های شیطانی اشاره کرد و گفت: امروز طلاب و دانشجویان باید با شناخت عمیق از مهدویت، از ابزار فرهنگی برای مقابله با ترفندهای دشمن و خنثی سازی توطئه های مخالفان مهدویت استفاده کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha