پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گروه های تبلیغی

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی گروه‌های تبلیغی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۶۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان در دهه اول محرم خبر داد.

حجت الاسلام مجید بهادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به فعالیتهای گروه‌های تبلیغی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در ۱۲ روز اول ماه محرم امسال، گروه های تبلیغی با بیش از ۶۰ مبلغ و مبلغه به استان اعزام شدند.

مسئول شورای هماهنگی گروه های تبلیغی کهگیلویه و بویراحمد با  بیان اینکه گروه های اعزامی که در ایام محرم و صفر با تأسی به پیام حماسه عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر را در بین مردم زنده نگه‌داشته و اهداف قیام امام حسین(ع) را تبیین می‌کنند، عبارتند از گروه نور ولایت به سرگروهی حجت‌الاسلام امینی، پیروان ولایت به سرگروهی حجت‌الاسلام فاطمی نسب در یاسوج، امامزاده علی به سرگروهی حجت‌الاسلام یزدان شناس در لوداب.

بهادری عنوان کرد: گروه رویش مهر ودانش به سرگروهی حجت‌الاسلام رسالتی در لنده، سفیران انقلاب به سرگروهی حجت‌الاسلام عظیمی در باشت، خاتم الانبیاء به سرگروهی حجت‌الاسلام محدثی در گچساران و سفیران حجت به سرگروهی حجت‌الاسلام بهادری در کهگیلویه و مبشران به سرگروهی حجت‌الاسلام توکلی راد مارگون از جمله این گروه‌ها است.

وی اعلام کرد: گروه‌های تبلیغی دهه اول محرم در مساجد، حسینیه‌ها، پارک‌ها، هیئت‌های مذهبی مشغول فعالیت های تبلیغی، سخنرانی، بیان احکام، مشاوره چهره به چهره، نماز جماعت، تبیین سبک زندگی حسینی، فلسفه قیام عاشورا و ... بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha