شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رستم نژاد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مهدی رستم نژاد گفت:‌ آغاز سال تحصیلی رسماً روز شنبه ۱۳ شهریورماه به صورت افتتاحیه مجازی درقم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد در گفت و گو با خبرگزاری حوزه، تدابیر اتخاذشده در خصوص شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰و شرایط فراگیری دروس حوزوی را با توجه به شیوع ویروس کرونا در وضعیت کلی کشور تشریح کرد.

معاون آموزش حوزه ­های علمیه گفت: آغاز سال تحصیلی رسماً روز شنبه ۱۳ شهریورماه به صورت افتتاحیه مجازی در شهر قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رستم نژاد خاطر نشان ساخت: در خصوص حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس­ ها، اگرچه اولین اولویت در آموزش، برگزاری کلاس ­ها به صورت حضوری و نشست چهره به چهره استاد و شاگرد می باشد، ولی با توجه به شرایط حال حاضر شیوع بیماری در کشور، همچنین با توجه به تبعیت از سیاست ­های اعلامی ستاد ملی کرونا، کماکان فراگیری درس­ها و برگزاری کلاس ­ها، کارگاه­ های آموزشی، نشست­ های علمی و برگزاری هر گونه برنامه­ ای که مستلزم تجمعات باشد، به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: از اساتید تقاضا می شود با توجه به تجهیز و تکمیل سامانه آموزش مجازی، فایل های درسی را در این سامانه در پیشخوان حوزه ­های علمیه، بارگذاری کرده تا طلاب بتوانند به صورت مجازی از آن استفاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    6 9
    بخدابنشینید داخل خانه هاتون اصلا مردم به حوزه علمیه هیچ احتیاج ندارن.
    • Sajad IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      3 1
      کسی از شما نظر نخواست
    • محمود IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      1 0
      حرف بدی گفتی
    • کورش IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      0 0
      کسی هم اینجا به نظر تو احتیاج ندارد هههههههههه خارج از شوخی من خودم یه دانشجوام ولی خیلی آخوند رفیق دارم دوستِ گلم آخوند هن مثل بقیه قشرها و ارگانها و یا طایفه ها هم خوب دادن هم بد این امکان وجود ندارد که همه آخوند ها خوب باشن دربین این همه پیامبر ما فقط ۱۴ تا معصوم داریم دامادمون هم آخوند هست رفیقای آخوندم هم در بین آنها مثل بقیه رفیقام خوب و بد و همه مدلی هستن
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      0 0
      همون قسم رو از کجا یاد گرفتی ؟ اگر مراکز علوم دینی نباشند دانش دینی چگونه فرا گرفته می شود ؟ نهی از معروف اون هم معروف کلیدی تحصیل علم نشانه چیست و چه کسانی این گونه اند ؟
  • مهدی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    2 0
    سلام به نظرم خیلی مطلوب نیست که یک حکم کلی رو درباره حضوری یا غیر حضوری بودن داد چون بعضی حوزه توانایی و امکانات برگزاری دروس رو به صورت حضوری دارن این کار اگه به مدریت استان سپرده بشه بهتره.
    • حسین IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      0 0
      سلام.ولی داداش الان همه وضعیت خرابه درضمن اگه خدای نکرده یک نفر در حوزه کرونا بگیره برای همون استان بد میشه همان مجازی فعلا بهتره وگرنه ما دلمون میخواد حضوری باشه