چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
169028248.jpg

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی در نخستین سفر استانی خود، به صورت غیر منتظره به خوزستان سفر کرده و از روستاهای محروم این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، صبح امروز به‌منظور پروژه آب‌رسانی و بررسی وضعیت کرونایی استان، از طریق فرودگاه بین اللملی شهید سلیمانی، با استقبال نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، وارد اهواز شد.

بازدید رئیس‌جمهور از روستاهای محروم خوزستان + عکس

وزیران کشور، جهاد کشاورزی، نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

رئیس‌جمهور، پس از ورود به اهواز، در بیمارستان رازی حضور یافت و از نزدیک روند رسیدگی به بیماران کرونایی این شهرستان را بررسی کرد.

بازدید رئیس‌جمهور از روستاهای محروم خوزستان + عکس

وی با حضور بر بالین بیماران از نزدیک با آنان گفت‌وگو کرد و جویای حالشان شد ضمن اینکه از آنان خواست که مشکلاتشان را در روزهایی که در بیمارستان بستری شده‌اند را بیان کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، در ادامه برای بررسی وضعیت هورالعظیم عازم منطقه شد.

رئیس‌جمهور، با یک فروند بالگرد به منطقه جفیر رفت تا از نزدیک وضعیت هورالعظیم و رودخانه کرخه نور را بررسی و از نزدیک مسائل و مشکلات را رصد کند تا تصمیمات نهائی را در دولت اخذ نماید.

بازدید رئیس‌جمهور از روستاهای محروم خوزستان + عکس

وی، پس از بازدید هوایی از هورالعظیم، برای افتتاح پروژه آب‌رسانی به منطقه محروم جفیر در استان خوزستان رفت.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha