شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار صمیمی رئیس جمهور با مردم عشایر دشت آزادگان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، گفت: امروز بحمدالله باهمت مردم روستایی و گروه‌های جهادی می‌بینیم که آب به مردم این روستا رسیده ‌که نشان از اراده جهادی است که اگر این عزم اگر در مسئولان وجود داشته باشد تمام مشکلات به‌راحتی و با سرعت رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، در ادامه بازدید خود از مناطق محروم خوزستان، در جمع مردم منطقه جفیر از توابع شهرستان دشت آزادگان، با بیان اینکه وضعیت پیش آمده برای مردم خوزستان وضعیتی تأسف‌برانگیز است که این وضع، شایسته این مردم عزیز و شریف نیست، اظهارداشت: مردم خوزستان مردمی شریف و شریف‌زاده هستند که ۸ سال جنگ را تحمل و در مقابل تهاجم دشمنان مقاومت کردند و امروز دولت وظیفه خود می‌داند تمام تلاشش را برای حل مسائل مردم به کار گیرد.

حضور مؤثر نیروهای جهادی در حل بحران تنش آبی روستاهای خوزستان

رئیس‌جمهور تصریح کرد: این چند روزی که تنش آبی و مباحث قطعی آب باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده بود، حضور نیروهای جهادی در منطقه بسیار اثرگذار بود و توانست تا حدود زیادی مشکل آب مردم روستایی را حل کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی بیان کرد: امروز بحمدالله باهمت مردم روستایی و گروه‌های جهادی می‌بینیم که آب به مردم این روستا رسیده ‌که نشان از اراده جهادی است که اگر این عزم اگر در مسئولان وجود داشته باشد تمام مشکلات به‌راحتی و با سرعت رفع خواهد شد.

خاطره دیدار با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس

رئیس‌جمهور، در بخش دیگری از سخنان خود خاطره‌ای از دیدارش با شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در ایام سیل ۹۸ را برای مردم این منطقه تعریف کرد و گفت: ما برای چند لحظه که مردم گرفتار سیل بودند با آنها دیدار کردیم، صفای مردم خوزستان و روستاها نسبت به انقلاب و رهبری را ‌به عینه شاهد بودیم، این صفا و دلدادگی در جان مردم خوزستان است و همواره خواهد بود.

وی بیان کرد: وفاداری مردم خوزستان نسبت به‌نظام و رهبری برای مردم کشور مثال‌زدنی است.

به همه مشکلات خوزستان به صورت ویژه رسیدگی خواهم کرد

همچنین پس از آن، جمعی از مردم منطقه به بیان گوشه‌ای از مشکلات خود بر اثر کمبود آب، خشک‌سالی و بی‌توجهی مسئولان پرداختند و خواستار توجه ویژه دولت سیزدهم به مردم این منطقه شدند.

جوانان این منطقه نیز با اشاره به وجود صنایع بزرگ نفتی در این استان خوزستان، از بیکاری جوانان این منطقه به‌شدت گلایه کردند و گفتند: آقای رئیسی! برای یک جوان سخت است که پشت میکروفن بگوید کار ندارم.

در پایان نیز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، قول داد که إن‌شاءالله به همه مشکلات مردم خوزستان به‌صورت ویژه رسیدگی کند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha