شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضور رئیس‌جمهور در محروم‌ترین منطقه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی در واپسین ساعات حضور خود در اهواز، به منطقه منبع آب اهواز رفت و ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء با مردم آن منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، رئیس‌جمهور دولت سیزدهم جمهوری اسلامی، در واپسین ساعات حضور خود در اهواز، به‌صورت سر زده به منطقه منبع آب اهواز رفت و ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد مهدی(عج) با برخی از اهالی محل و نمازگزاران دیدار و گفتگو کرد.

این نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی است که یک رئیس‌جمهور در این منطقه پای می‌گذارد و بنا به گفته یکی از نمازگزاران این مسجد؛ اگر به چشم خود نمی‌دیدیم، باورمان نمی‌شد که رئیس‌جمهور به مسجد ما، آن‌هم در این منطقه بیاید.

در این دیدار ‌ساکنان «منبع آب» با اذعان بر اینکه سال‌هاست ‌از نبود امکانات رنج می‌برند، از حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی درخواست کردند دولت جدید به این منطقه توجه داشته باشد.

لازم به ذکر است، بازدید از مراکز و تأسیسات آب و فاضلاب، بررسی وضعیت شیوع کرونا در خوزستان با حضور در چند بیمارستان کرونایی اهواز، افتتاح طرح آب‌رسانی به روستاهای جفیر یک و ۲ در غرب خوزستان، بازدید هوایی از تالاب هورالعظیم و رودخانه کرخه، بررسی وضعیت تنش آبی در شهرستان‌های استان، شرکت در نشست اداری خوزستان و دیدار با سران عشایر خوزستان، از جمله برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به خوزستان بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمیدی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 0
    خدا را شکر حرکت جهادی بدور از روحیه ارباب و رعیتی آقای رئیسی مایه اقتدار و آبرومندی روحانیت در جامعه است