جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست سران عشایر عرب با حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: مهم‌ترین مطالبه ما و خواسته مردم استان در شرایط فعلی از دولت، ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در نشست عشایر خوزستان با رئیس‌جمهور، اظهارداشت: مهم‌ترین مطالبه و خواسته مردم استان در شرایط فعلی، ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار است.

وی افزود: در استان خوزستان ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد وجود دارد که با تأمین مالی لازم، پس از تکمیل ۴۰ درصد باقی مانده این طرح‌ها، هزاران فرصت شغلی در خوزستان ایجاد می‌شود.

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه در خصوص اشتغال کارگروه‌ها و نشست‌های مختلفی تشکیل شده گفت: انتظار می‌رود دولت جدید در خصوص این مطالبه جدی مردم خوزستان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در پایان، با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی این استان به‌ویژه در زمینه کشاورزی و نفت بیان کرد: انتظار می‌رود که دولت جدید با تلاش ویژه‌ای که از خود نشان می‌دهد، زمینه فرصت‌های مناسب شغلی با استفاده از این ظرفیت‌های مهم در استان را بیش از پیش فراهم کند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha