جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شاهچراغ

حوزه/ مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه استان فارس افتخارات فراوانی دارد، گفت: بیشترین بقاع متبرکه کشور در استان فارس وجود دارد و فارس پناهگاه فرزندان اهل بیت(ع) بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ازشیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) که در صحن حضرت امام خمینی(ع) حرم مطهر برگزار شد، اظهار کرد: پس از یک دوره خدمت علمی درخشان حجت الاسلام والمسلمین کلانتری اکنون مسئولیت تولیت حرم مطهر را بر عهده گرفته اند که خداوند به پاس خدمات خالصانه توفیق خدمت در این آستان مقدس را به ایشان اعطا کردند.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه حضور حجت الاسلام والمسلمین کلانتری ظرفیتی بر دیگر ظرفیت های استان اضافه خواهد کرد، افزود: امیدواریم با دست در دست هم گذاشتن مسئولان استان آستان مقدس شاهچراغ(ع) قطب فرهنگی منطقه شناخته شود.

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به آیه نور عنوان کرد: خداوند آدرس این نور را اینگونه بیان کرده است، اگر این نور را می خواهید ببینید و در معرض تابش قرار بگیرید باید در خانه هایی به دنبال آن بگردید، این نور در خانه هایی است که خداوند اجازه داده یاد خدا در آن خانه ها رفعت پیدا کند، در جهان اسلام هیچ کس تردید ندارد که مصداق رجال رسول خدا و اهل بیت(ع) آن است.

وی خاطرنشان کرد: در زیارت امیرالمومنین(ع) وجود دارد که اولیای خداوند دست گشوده و چشن بینا و گوش شنوای خداوند هستند، اولیا خداوند در حال نورافشانی هستند برای کسانی که می خواهند مسیر خداوند را بپیمایند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان با بیان اینکه استان فارس افتخارات فراوانی دارد، گفت: بیشترین بقاع متبرک در کشور در استان فارس وجود دارد، هیچ استانی وجود ندارد که هزار و ۴۰۰ بقعه مبارک در آن وجود داشته باشد، به این معنا که استان فارس پناه گاه فرزندان اهل بیت(ع) بوده است.

وی در خصوص شرایط کشور نیز بیان کرد: شرایط کشور شرایط مطلوبی است و می توان خدمات بهتری ارائه کرد؛ امیدواریم همه بسیج شوند و انتظاری که مقام معظم رهبری به عنوان آستان سوم حرم اهل بیت(ع) دارد، برآورده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha