یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام اریکه، معاون اجرایی اردوی تبلیغی-جهادی طلاب حوزه علمیه اهواز به کرمانشاه

حوزه/حجت‌الاسلام اریکه، بخشی از فعالیت‌های گسترده قرارگاه جهادی شهید حاج اسماعیل فرجوانی برای مقابله با کرونا در اهواز را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام دانیال اریکه، مسئول گروه جهادی شهید حاج اسماعیل فرجوانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از فعالیت‌های مختلف این قرارگاه با محوریت مقابله با کرونا در اهواز خبر داد.

حجت‌الاسلام اریکه، عنوان کرد: در جدیدترین اقدام، این قرارگاه جهادی وارد عرصه تست گیری کرونا شده است.

وی، در ادامه افزود: گروه جهادی شهید فرجوانی سالن ورزشی مصطفی مرعشی، واقع در خیابان مرداد فاز یک پاداد را با همکاری مرکز بهداشت شرق اهواز و اداره تربیت‌بدنی خوزستان جهت مرکز تست گیری کرونا تدارک دیده است.

مسئول گروه جهادی شهید فرجوانی، عنوان کرد: شروع کار این مرکز از ۳ شهریور ۱۴۰۰ بوده و در پیش‌بینی اولیه قرار است این مرکز تا تاریخ ۳۰ شهریور همه‌روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۱ شب فعالیت نماید.

این روحانی جهادی، عنوان کرد: در واحد اجرا و پشتیبانی این مرکز بیش از ۶۰ نفر فعالیت دارند که با ظرفیت پاسخگویی به ۴۰۰ نفر در روز خدمت خواهند کرد.

وی، همچنین عنوان کرد: از فعالیت‌های دیگر گروه جهادی شهید فرجوانی جهت مقابله با کرونا می‌توان به مواردی همچون «ضدعفونی خودروهای عمومی»، «شستشو و بسته‌بندی میوه برای کادر درمان با همکاری میدان میوه و تره‌بار اهواز»، «غربالگری خانه به خانه(پرسش‌نامه کرونا و آموزش‌های مقابله با کرونا) برای بیش از ۱۰۰۰ واحد مسکونی»، «ایجاد سامانه پیامکی منطقه پاداد جهت درخواست اهالی منطقه برای ضدعفونی توسط این گروه جهادی»، «راه‌اندازی کارگاه تولیدی ماسک و پخش رایگان برای ساکنین منطقه پاداد»، اشاره کرد.

حجت‌الاسلام اریکه، در ادامه افزود: یکی دیگر از کارهای این گروه که با دستور مقام معظم رهبری در زمان کرونا انجام شد، راه‌اندازی پویش مواسات است که در این پویش با یاری خداوند توانستیم از ماه رمضان سال 1399 بسته‌های معیشتی را آماده و بین نیازمندان توزیع نماییم که البته این پویش همچنان توسط قرارگاه جهادی شهید فرجوانی در حال انجام است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha