سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عباس جعفری گفت: پذیرش مسئولیت توسط داعش در قبال حملات نشان دهنده این واقعیت است که دشمن حیله گری را به کار گرفته است. ایالات متحده و پیروان شیطانی آن در طراحی بمب گذاری در فرودگاه کابل شریک هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان انفجار فرودگاه کابل در پایتخت افغانستان را به شدت محکوم کرد و گفت: از دست دادن جان انسانهای گرانقدر یک ضرر جبران ناپذیر است. پذیرش مسئولیت توسط داعش در قبال این حملات نشان دهنده این واقعیت است که دشمن حیله گری را به کار گرفته است. ایالات متحده و پیروان شیطانی آن در طراحی بمب گذاری در فرودگاه کابل شریک هستند.

وی افزود: افغانستان با ثبات و مستحکم برای قدرت های استکبار جهان قابل قبول نیست. آنها می خواهند آرامش منطقه را از بین ببرند تا ک منافع پلید و شوم خود را به دست بیاورند. حمله آتش و مهمات در افغانستان در چند دهه گذشته استعمار و استبداد را تقویت کرده است.

وی در پایان گفت: صلح و امنیت منطقه مربوط به صلح و امنیت در افغانستان است، قدرت های امپریالیستی جهان خواهان صلح پایدار در افغانستان نیستند. ایالات متحده و متحدانش در توطئه بی ثبات سازی منطقه و افغانستان نقش دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha