جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران به صورت مجازی و با محوریت «نشاط علمی و معنوی در حوزه های علمیه خواهران» آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واحدی، معاون امور حوزه های علمیه خواهران در نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور که صبح چهارشنبه ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز شد، به تشریح برنامه های این نشست پرداخت.

وی با بیان این که این نشست به صورت مجازی در ۴ روز برگزار خواهد شد، گفت: دو روز ابتدایی این نشست امروز و فردا ۱۰ و ۱۱ شهریورماه برگزار می شود و ۲ روز بعدی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده ۱۶ و ۱۷ شهریور سال جاری برگزار خواهد شد.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران افزود: در روز اول در خدمت آیت الله حسینی بوشهری نائب رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هستیم و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین تهرانی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران برنامه های این معاونت را تشریح خواهند کرد.

وی پایان بخش برنامه های اولین روز نشست را ارائه برنامه های معاونت منابع انسانی و پشتیبانی توسط آقای محمدی زاده معاون این بخش عنوان کرد و ادامه داد: محور این نشست ها «نشاط علمی و معنوی در حوزه های علمیه خواهران» است.

حجت الاسلام والمسلمین واحدی همچنین به تشریح برنامه های دومین روز نشست پرداخت و خاطرنشان کرد: دومین روز نشست نیز روز پنج شنبه ۱۱ شهریور ماه از ساعت ۸ صبح با ارائه گزارشی از برنامه های مرکز برنامه ریزی و نظارت توسط حجت الاسلام والمسلمین قربانی آغاز خواهد شد و در ادامه دبیران جلسات هم اندیشی مدیران استانی ارائه بحث خواهند داشت.

وی با بیان این که سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور نیز پایان بخش دومین روز نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران خواهد بود، اظهار داشت: همچنین این نشست هفته آینده روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۶ و ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ نیز ادامه خواهد شد که سین برنامه های آن متعاقبا اعلام می شود.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران در بخش پایانی سخنان خود از تغییر مدیران ۷ استان در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: مدیران استان های آذربایجان شرقی، قم، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه و اردبیل تغییر پیدا کردند و با توجه به رحلت جانسوز برادر خدوم و پارسا حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری مدیر حوزه علمیه هرمزگان، مدیریت این استان نیز در آینده تغییر خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha