سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام آقا حسینی

حوزه / امام جمعه شهر محمدیه و مهرگان قزوین گفت: سپاه پاسداران یک نهاد کاملا مردمی مبتنی بر ارزشهای اسلامی است که در تثبیت انقلاب نقش اساسی ایفا کرده است و در همه عرصه ها خوش درخشیده و امروز در پیشگاه ملت ایران عزیز سربلند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه استان قزوین گفت: نقش آفرینی و حماسه سازی های  سرنوشت‌ساز سپاه در عمر پر برکت ۴۲ ساله انقلاب اسلامی ضامن حفظ، استمرار و صدور پیام و اندیشه اسلام ناب محمدی (صو انقلاب به اقصی نقاط دنیا و شکست توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و نظام سلطه علیه ملت ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی خاطرنشان کرد: : کارنامه درخشان سپاه در عرصه‌های گوناگون پاسداری از انقلاب و مقابله هوشمندانه با انواع تهدیدها و فتنه‌ها که توسط اتاق فکر استکبار جهانی علیه کشور و انقلاب طراحی و مهندسی شده نشان می‌دهد که پاسداران غیرتمند، ایثارگر و شهادت طلب در این راه مقدس در اوج بصیرت و هوشیاری همواره گوش به فرمان ولایت فقیه و فرماندهی معظم کل قوا  امام خامنه‌ای سربازانی شایسته برای ملت، کشور و انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران یک نهاد کاملا مردمی مبتنی بر ارزشهای اسلامی است که در تثبیت انقلاب نقش اساسی ایفا کرده است و در همه عرصه ها خوش درخشیده و امروز در پیشگاه ملت ایران عزیز سربلند است.

امام جمعه شهر محمدیه و مهرگان قزوین گفت: سپاه پاسداران بخش عمده‌ای از قدرت جمهوری اسلامی ایران است و در دنیا نیز کشورها و خاصه استکبار، زبان قدرت را بهتر از هر زبانی می‌فهمند.

سردار رستعملی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه استان قزوین هم در این دیدار گفت: سپاه از نهال‌هایی است که توسط امام خمینی(ره) غرس شد و امروز شاهدیم که به یک درخت تناور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: سپاه  از دفاع مقدس تا دفاع از حرم و عرصه‌های مختلف علمی و خدمت‌رسانی  همواره حضوری موثر داشته است.

فرمانده سپاه استان قزوین اظهار کرد: با تمام اطمینان می گوییم سپاه پاسداران تحریم شدنی نیست و نه تنها تضعیف نخواهد شد بلکه شکوه و عظمت بیشتری در بین مردم خواهد یافت.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha