دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محفوظ مشہدی

حوزه/ پیر محمد محفوظ مشهدی گفت: مولوی عبدالعزیز با صدور بیانیه ای در حمایت از یزید، قلب مسلمانان جهان را مجروح کرده است. یزید قاتل اهل بیت است، هیچ مسلمانی نمی تواند در این مورد نرمشی از خود نشان دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» پیر سید محمد محفوظ مشهدی رئیس جمعیت علمای پاکستان بیانیه مولوی عبدالعزیز را به شدت محکوم کرد و گفت: چنین مولوی درباری نادانی دارای دیدگاه یزدی است که هیچ ربطی به اسلام ندارد. چنین عناصر شیطنت آمیزی می خواهند از یزید ملعون محافظت کنند اما اهل سنت اجازه نمی دهند توطئه پلید این گونه افراد موفق شود.

وی افزود: مولوی عبدالعزیز با صدور بیانیه ای در حمایت از یزید، قلب مسلمانان جهان را مجروح کرده است. یزید قاتل اهل بیت است، هیچ مسلمانی نمی تواند در این مورد نرمشی از خود نشان دهد.

وی تصریح کرد: کسانی که یزید را امیرالمؤمنین می دانند و رحمت الله علیه می نامند، نمی توانند اهل سنت باشند. یزید سزاوار نفرین است. یزید قاتل امام حسین و یاغی مذهب محمدی است. اهل سنت اعتقاد دارد که عشق به مصطفی در محبت اهل بیت و اصحاب است.

وی از دولت خواستار جلوگیری از چنین عناصر شیطنت آمیز شد و تاکید کرد: این کشور نمی تواند هیچ فرقه گرایی را تحمل کند. این افراد در واقع می خواهند یزید را با سرپوش گذاشتن بر اعمال سیاه او تقدیس کنند. یزید نجس است، نمی توان او را مقدس ساخت.

وی گفت: در اسلام جایی برای دیکتاتوری وجود ندارد، یزید می خواست با دیکتاتوری خود چهره شفاف اسلام را مخدوش کند. نوه پیامبر با افشای دیکتاتوری یزید دین را نجات داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha