جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت سالاری مکی

حوزه/ مسئول دفتر دانش آموختگان حوزه علمیه خراسان گفت: اهتمام این حوزه در تداوم مولفه های دانشی، ارزشی، بینشی و روشی با فعالیت های این دفتر به طور جدی تری پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام حجت سالاری مکی در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد به مناسبت آغاز به کار دفتر دانش آموختگان حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه حوزه به عنوان مهد پرورش علما، فقها، مبلغان و مروجان دین و به عنوان هادیان الی الله در طول تاریخ در شئون مختلف جامعه اثر گذار بوده است، گفت: امروزه با گسترش تعاملات و مناسبات جامعه بشری در عرصه های مختلف زندگی حقیقی و مجازی، حضور مشفقانه، هوشمندانه، تاثیر گذار و مفید روحانیت به عنوان یک ضرورت و نیاز جامعه است.

مسئول دفتر دانش آموختگان حوزه علمیه خراسان ادامه داد: مجموعه نوپای دفتر دانش‌آموختگان حوزه علمیه خراسان که با کمک فضلا، فرهیختگان و دلسوزان این حوزه در جای جای کشور عزیزمان شروع به کار می کند، در پی شناسایی استعدادها، ساماندهی، توانمندسازی و زمینه سازی حضور طلاب و روحانیون حوزه ی خراسان در شئون گوناگون خدمت گذاری به جامعه است.

وی افزود: با عنایت به آنچه با نگاه و نظر مدیر حوزه علمیه خراسان درباره رسالت تحولی دفتر دانش‌آموختگان ابلاغ شده‌، ان شاءالله با حمایت های مدیریت و شورای عالی این حوزه در عرصه زیرساختی و با همکاری دانش آموختگان در هماهنگی و مراحل عملیاتی، اتفاقات مبارکی را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام سالاری مکی یادآور شد: اهتمام حوزه علمیه خراسان در تداوم مولفه های دانشی، ارزشی، بینشی و روشی با فعالیت های دفتر دانش آموختگان به طور جدی تری پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha