جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / دیدار وزیرتعاون ،کار ورفاه اجتماعی دولت سیزدهم با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تأسیس قرارگاه رفاه مردم اشاره کرد و گفت: این قرارگاه نیز در این وزارتخانه ایجاد شده تا بتوانیم شرایط جدیدی را برای مردم ایجاد کنیم تا با رفاه بیشتری به زندگی خودشان ادامه بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  حجت‌الله عبدالملکی در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که عصر امروز در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: توفیقی دست داد که در اولین روزهای کاری در خدمت مراجع عظام تقلید و علما باشیم و از رهنمودهای این بزرگواران بهره‌مند بشویم.

وی با اشاره به جلسه رأی اعتماد در هفته گذشته اشاره کرد و بیان داشت: با اعتمادی که رئیس محترم جمهور و نمایندگان به بنده داشتند از همان شب رأی اعتماد کار را شروع کردیم.

عبدالملکی افزود: بیش از ۴۲ میلیون نفر بیمه شده زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارند که نشان می‌دهد به چه میزان این وزارت‌خانه با مردم ارتباط تنگاتنگی دارد.

وی ادامه داد: این وزارت‌خانه سازمان و نهادهای مختلفی را در زیرمجموعه خود دارد که هرکدام خدمات مختلفی را به عموم مردم انجام می‌دهند.

عبدالملکی ابراز داشت: صندوق‌های بیمه مختلف از جمله تأمین اجتماعی، بازنشستگان دولت، سازمان بیمه روستایی و همچنین سازمان بهزیستی از جمله مجموعه‌های هستند که زیر نظر این وزارت‌خانه قرار دارند.

وی تاکید کرد: از روزهای اول شروع کار با مشکلات فراوانی روبرو هستیم که بیکاری و افزایش آن در سایه شیوع بیماری کرونا مهم‌ترین مشکل کشور است که به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده به دنبال رفع آن و ایجاد اشتغال هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: موضوع آسیب‌های اجتماعی نیز در برنامه‌های این وزارت‌خانه وجود دارد تا با اجرای آن شاهد کاهش آسیب‌های باشیم.

وی به تأسیس قرارگاه رفاه مردم اشاره کرد و گفت: این قرارگاه نیز در این وزارتخانه ایجاد شده تا بتوانیم شرایط جدیدی را برای مردم ایجاد کنیم تا با رفاه بیشتری به زندگی خودشان ادامه بدهند.

عبدالملکی ابراز داشت: این قرارگاه با حضور اساتید و کارشناسان تشکیل شده است تا بتوانیم گام‌های خوبی برای مردم برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha