چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیرکل اوقاف فارس

حوزه/ مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان فارسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام سید عباس موسوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن عترت اداره کل اوقاف فارس برگزار شد،  در خصوص کمک های مومنانه اظهار کرد: ۱۱۳ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات از بدو شیوع کرونا تاکنون میان نیازمندان توزیع شده است.

وی در ادامه با تصریح اینکه ۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد، اضافه کرد: فردا در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به صورت نمادین توزیع بسته مهی معیشتی آغاز می شود.

مدیرکل اوقاف فارس عنوان کرد: از بدو شیوع کرونا از محل موقوفات فارس و کمک های خیرین به منظور حفظ کرامت انسانی، ۱۰ هزار بن کارت معیشتی تهیه و اهدا شده است.

به گفته حجت الاسلام موسوی در بخش طرح تبرکات علوی مبلغ ۲ میلیارد تومان میان چهار هزار ایتام کمیته امداد و بهزیستی اهدا شده است.

وی اعزام مبلغ در ایام شیوع کرونا را مورد توجه قرار داد و گفت: اعزام ۵ هزار مبلغ به منظور اجرای فعالیت های فرهنگی طی سال های ۹۸ و ۹۹ صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف فارس افزود: اهدای ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب ارزاق به بیمارستان های خط مقدم کرونا در سال ۹۹ و سه ماهه نخست سال جاری انجام شده است، همچنین حمایت از موسسات خیریه استان نیز با هزینه بیش از ۶ میلیارد ریال از محل موقوفات در قالب اهدا بن کارت در سال گذشته و جاری صورت گرفته است.

وی به آزاد سازی زندانی جرائم غیر عمد اشاره و بیان کرد: تاکنون ۷۲ زندانی جرائم غیر عمد با هزینه ای بیش از۲۵۰ میلیون تومان در سطح استان انجام شده است. در خصوص راه اندازی مراکز افق در بقاع متبرکه نیز تاکنون ۵ مرکز راه اندازی شده و ۴۵ نفر مشغول هستند و از سوی همین مراکز ۱۰ هزار بسته معیشتی به خانواده های نیازمند اهدا شده است.

حجت الاسلام موسوی ابراز کرد: ۵ سری جهیزیه به ارزش ۸ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و کمیته امداد اهدا شده است، همچنین توزیع تعداد ۵ هزار و ۱۰۰ بسته مهر تحصیلی به ارزش ۵۲۱ میلیون تومان نیز از دیگر اقدامات به شمار می رود.

وی، توزیع ۳۰ هزار غذای گرم ویژه کارتن خواب ها را یکی دیگر از فعالیت های اداره کل اوقاف فارس برشمرد و گفت: ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان خانواده کمیته امداد، بهزیستی و خیریه ها توزیع شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha