جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نهمین شماره از مجله تخصصی خردورزی

حوزه/ نهمین شماره از مجله تخصصی خردورزی به مناسبت بزرگداشت پژوهشگر ارجمند و فرهیخته مرحوم حجت الاسلام محمدحسین فرج‌نژاد به بررسی سیره علمی و عملی، ابعاد و ویژگی‌های شخصیتی، خاطرات دوستان و شاگردان و کلام بزرگان در رابطه با این شخصیت علمی پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، از سوی موسسه فرهنگی رسانه‌ای شناخت، نهمین شماره از مجله تخصصی خردورزی به مناسبت بزرگداشت پژوهشگر ارجمند و فرهیخته مرحوم حجت الاسلام محمدحسین فرج‌نژاد به بررسی سیره علمی و عملی، ابعاد و ویژگی‌های شخصیتی، خاطرات دوستان و شاگردان و کلام بزرگان در رابطه با این شخصیت علمی پرداخته است.

«فرج‌نژاد، یک علامه بود»؛ سخنرانی دکتر خسروپناه در مراسم یادبود استاد فرج‌نژاد»، «زمان‌آگاهی جزو ویژگی‌های شخصیتی استاد فرج‌نژاد بود»؛ سخنرانی آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست پیرامون شخصیت علمی و فرهنگی استاد فرج‌نژاد»، «فرج‌نژاد سرشار از امید بود»؛ سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمدرهدار در جلسه بزرگداشت استاد فرج‌نژاد»، «عقل تألیفی و تحصیل تحقیقی»؛ سخنرانی دکتر یعقوب توکلی پیرامون ویژگی‌های شخصیتی و علمی استادفرج‌نژاد»، «سخت‌کوشی و خستگی‌ناپذیری استاد فرج‌نژاد»؛ سخنرانی دکتر رفیع‌الدین اسماعیلی پیرامون ویژگی‌های شخصیتی و علمی استاد فرج‌نژاد» و ... از جمله مباحث این شماره از مجله تخصصی خردورزی می باشد.

علاقه مندان برای دانلود این مجله، اینجا را کلیک نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha