پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اقامه نماز میت بر پیکر آیت الله العظمی حکیم در حرم امام حسین (ع)

حوزه/ نماز میت با حضور نماینده آیت الله سیستانی و سایر علما در حرم امام حسین (ع) بر پیکر مرحوم آیت الله سید محمد سعید حکیم خوانده شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نماز میت با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبد المهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی و متولی شرعی حرم امام حسین (ع) و سایر علما در حرم حضرت سید الشهدا (ع) بر پیکر مرحوم آیت الله سید محمد سعید حکیم خوانده شد.

در مراسم تشییع جنازه آیت الله حکیم، جمع زیادی از روحانیون، نمایندگان دفتر مراجع تقلید در نجف اشرف، طلاب حوزه علمیه و مسئولین دولتی و پارلمانی حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین کربلایی و خدام و مسئولین آستان مقدس حسینی به استقبال پیکر آیت الله حکیم رفته و مراسم زیارت و دعا را در جوار ضریح مطهر امام حسین (ع) برگزار کردند.

سپس پیکر آیت الله حکیم در میان اشک و ناله تشییع کنندگان به سوی حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) تشییع شد و مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی متولی شرعی حرم حضرت عباس (ع) و خادمان حرم مطهر قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی به نیابت از آیت الله حکیم زیارتنامه خواند و سپس مراسم عزدارای حسینی برگزار شد و بعد از آن پیکر مرحوم را در حرم طواف دادند.

بعد از آن پیکر آیت الله حکیم را به سوی نجف اشرف حرکت دادند تا در آنجا تشییع و به خاک سپرده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha