شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ایت الله حکیم

حوزه/ فدراسیون جهانی خوجه های شیعه اثناعشری، با صدور پیامی ارتحال مرجع گرانقدر حضرت آیت‌الله حکیم را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، فدراسیون جهانی خوجه های شیعه اثناعشری در پی ارتحال آیت الله العظمی سید محمد سعید حکیم ضمن انتشار پیام تسلیتی این فقدان بزرگ را تسلیت گفت.

 متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

فدراسیون جهانی خوجه های شیعه اثنا عشری خبر ارتحال عالم ربانی، فقیه اهل بیت (علیهم السلام) آیت الله سید محمد سعید طباطبایی حکیم را پس از عارضه قلبی، با اندوه و تاسف فراوان دریافت کرد.

از خدمات ارزنده این عالم جلیل القدر  در کنار تالیف و تدریس معارف اسلامی و نشر فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) و تربیت طلاب علوم دینی، آن بود که هرگز از حق طلبی دست بر نداشت.

 جهاد فی سبیل الله و تحمل زندان در سالیان طولانی در کنار رونق بخشی به حوزه های علمیه و شعائر حسینی و نیز ساخت مساجد و مدارس، از ایشان چهره ای ماندگار در اذهان همگان ساخت.

ارتحال ملکوتی مرجع عالیقدر آیت الله العظمی حاج محمد سعید حکیم ضایعه جبران ناپذیری برای امت اسلامی بود که به این واسطه فدراسیون جهانی خوجه های شیعه اثناعشری مراتب حزن و تسلیت خود را به محضر حضرت بقیة الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، حوزه های علمیه نجف اشرف و قم مقدسه و به ویژه حضرت آیت الله سید سیستانی، اعلام می‌دارد.

فدراسیون جهانی خوجه های شیعه اثنا عشری

 (لندن_انگلستان)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha