شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کنگره شهید مدنی

حوزه/ مسؤول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان همدان گفت: همزمان با برگزاری کنگره بزرگداشت شهید مدنی ۲۰ شهریور در همدان، به منظور معرفی شخصیت علمی و جهادی این عالم بزرگ، همه مساجد شهر همدان برنامه‌های مختلفی را در این راستا در دستور کار قرار داده اند.

حجت الاسلام محمد عبدالله پور مسؤول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری کنگره شهید آیت‌الله مدنی(ره) در همدان اظهار داشت: هم زمان با برگزاری کنگره بزرگداشت مقام شهید مدنی(ره) ۲۰ شهریور در همدان، به منظور معرفی شخصیت علمی و جهادی این عالم بزرگ به مردم، همه مساجد شهر همدان برنامه‌های مختلفی را در این راستا در دستور کار  قرار داده اند.

وی با بیان اینکه مهم ترین برنامه‌های مساجد همدان حول سه محور اصلی قرار دارد، گفت: پخش نماهنگ‌های روایی از زندگی شهید مدنی، بخش‌هایی از سخنرانی‌های ایشان در قالب محتواهای کوتاه و بیان ویژگی های ایشان بین نمازهای جماعت برای نمازگزاران از جمله اقدامات برنامه ریزی شده است.

مسؤول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان همدان با اشاره به برگزاری نشست‌های یک روزه بزرگداشت آیت‌الله مدنی در تمامی مساجد شهر همدان، مطرح کرد: چهل نفر از یاران و افرادی که از نزدیک با آیت الله شهید مدنی در ارتباط بودند با حضور در مساجد مختلف، به عنوان راوی به بیان خاطرات و ویژگی های این شهید والامقام خواهند پرداخت.

وی با تاکید بر نقش محوری مساجد در محلات، اظهار داشت: در کنار برنامه هایی که در داخل مسجد برنامه ریزی شده است، فعالیت هایی نیز برای معرفی شخصیت شهید مدنی در محیط بیرون از مسجد، البته با مدیریت، در نظر گرفته شده است که از جمله آن می توان به جانمایی ۱۰ نقطه در محلات مختلف در سطح شهر برای برگزاری مراسم اشاره کرد.

گفتنی است، آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله مدنی ۲۰ شهریور با دعوت از مهمان کشوری در همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha