جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه وجود نیروی با روحیه سالم بسیجی، بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها را حل می کند، گفت: هر جا که یک مدیر بسیجی دغدغه‌مند و دلسوز در کنار مردم حضور داشته باشد، کار ما نیز آسان‌تر خواهد بود و مراجعات به دفتر امام جمعه کاهش می یابد و مشکل مردم راحت‌تر حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، امروز در دیدار با فضل‌الله کفیل، فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، با بیان اینکه با افتخار خود را یک بسیجی می‌دانم، اظهار داشت: مجموعه بسیج در استان همدان دارای اقدامات مثبتی بوده که از جمله آنها باید به برگزاری میزهای خدمت که با اثرات اجتماعی خوبی همراه بوده اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم از نزدیک حضور بسیج در عرصه‌های خدمت‌رسانی را مشاهده کرده‌اند، مطرح کرد: امروز فعالیت بسیج باید به سمت خدمات اجتماعی سوق داده شود و هر چه این بستر را گسترش دهیم قطعا بسیج در عرصه فرهنگ‌سازی در جامعه تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بین اینکه برای تشکیل دولت اسلامی، نیازمند اصلاحاتی در جامعه و در عرصه‌های گوناگون هستیم، یادآور شد: تحولات ساختاری، مسئله جدی است که متاسفانه آنچنان که باید جدی گرفته نشده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از تحول، مربوط به تحول در مدیران است، اظهار کرد: معمولا این تحول با تغییر دولت اتفاق می‌افتد، اما برای تحقق عدالت صرف تغییر و تحول مدیر کافی نیست، چرا که مدیر کارآمد اگر گرفتار ساختار غیر معقول باشد نیز کاری پیش نخواهد برد.

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه دولت اسلامی باید ساختارهای اقتصادی، حقوقی و سیاسی معقول و عادلانه داشته باشد، مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب در سفری که سال ۸۸ به کردستان داشتند مساله مطالعه نظام سیاسی، اقتصادی را مطرح کردند، اما با وجود آنکه این موضوع بحث عمیقی بود، خیلی جدی گرفته نشد.

وی با بیان اینکه بسیج ادارات در معرفی و حمایت از نیروهای کارآمد نقش به سزایی دارد، یادآور شد: از آنجا که بسیج ادارات، از نزدیک در میدان حضور دارد و نیروهای جهادی و کارآمد را به خوبی می‌شناسد، بنابراین می تواند از نیروهای انقلابی و کارامد در ادارات حمایت کند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه وجود نیروی با روحیه سالم بسیجی، بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها را حل می کند، گفت: هر جا که یک مدیر بسیجی دغدغه‌مند و دلسوز در کنار مردم حضور داشته باشد، کار ما نیز آسان‌تر خواهد بود و مراجعات به دفتر امام جمعه کاهش می یابد و مشکل مردم راحت‌تر حل می‌شود.

وی با بیان اینکه در برخورد با مردم باید کرامت آنها حفظ شود، یادآور شد: حفظ کرامت یعنی آن که مردم برای برطرف شدن مشکلشان به کسی التماس نکنند و به سادگی مشکل خود را برطرف کنند.

انتهای پیام. / 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha