دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علامہ عبدالخالق اسدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین خالق اسدی گفت: خائنان پاکستان که از دلار و ریال تغذیه می شوند، عبادت و اذان شیعیان را تروریسم می نامند و می خواهند کشور را تا مرز ویرانی پیش ببرند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین عبدالخالق اسدی دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پنجاب پاکستان در گفت‌وگو با مقامات سازمانی گفت: خائنان کشور که از دلار و ریال تغذیه می شوند، عبادت و اذان شیعیان را تروریسم می نامند و می خواهند کشور را تا مرز ویرانی پیش ببرند.

وی افزود: کنفرانس همگانی در ۳۰ آگوست در واقع کانون تروریست ها بود که  علیه عبادت و عزاداری ما برگزار شد ، تا  دولت پرونده های دروغین تشکیل بدهد، ما دست از دشمنان خود بر نمی داریم.

وی با اشاره به سخنان افراطی رهبر حقوق اسلامی فورم، تاکید کرد: ما بعد از هزار و چهارصد سال تعقیب یزیدی ها را رها نکرده ایم، از تعقیب هیچ یزیدی دست برنخواهیم داشت. اگر دولت در این موضوع دخالتی ندارد، زاهد سعید بهتا، رئیس حقوق اسلامی فورم را که علی ولی الله را در صداهای اذان تروریسم خوانده، سخنان این شخص ملعون را اهانت به اهل بیت و اصحاب اعلام کند و پرونده ای تحت مقررات تروریسم تشکیل داده و او را دستگیر کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha