جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان دانش آموزان را به خواندن نماز اول وقت، قرائت قرآن و درس خواندن توصیه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در حاشیه برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی، آموزشی، تربیتی و تفریحی دانش آموزان ایتام که در محل اردوگاه فرهنگی و تربیتی آیت الله کمالوند(ره) خرم آباد برگزار شد، گفت: حضور در چنین اجتماعات و خدمت به مردم توفیق الهی را می طلبد و خدمت به مردم خدمت به خدا است.

وی افزود: در کنار اقامه نماز، پرداخت زکات و مهربانی با مردم‌ بسیار تاکید شده است و باید این فریضه ها را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم.

امام‌ جمعه خرم آباد ادامه داد: در رویدادهای زندگی حوادثی ایجاد می شود که از نظر ما تلخ هستند، ولی از درون تلخی ها و سختی ها رشد و ترقی ایجاد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: دانش آموزان اگر ایمان و عمل صالح داشته باشند، باعث می شود در جامعه رشد کنند و نزد خداوند محترم باشند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰هزار شهید و هزاران جانباز به خاطر آرمان های اسلامی، امربه معروف و نهی از منکر و همچنین حاکم شدن نیکوکاری و نیک عمل کردن تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: خوشبختانه مردم ایران آرمان ها و ارزش ها را به خوبی می شناسند، عدالت خواهی را دوست دارند و با فساد و مفسد مخالف هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان گفت: توصیه من به دانش آموزان حاضر این است در کنار درس خواندن به نماز و قرائت قرآن توجه ویژه ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان از دانش آموزان تقدیر کرد + عکس

نماینده ولی فقیه در لرستان از دانش آموزان تقدیر کرد + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha