دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، در پیامی درگذشت حاجیه‌خانم زهیه‌نژاد براجعی، مادر شهیدان رحیم و صباح براجعی و همسر شهید خلف براجعی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت حاجیه‌خانم زهیه‌نژاد براجعی، مادر شهیدان رحیم و صباح براجعی و همسر شهید خلف براجعی را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس‌جمهور بدین شرح است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه‌خانم زهیه‌نژاد براجعی، مادر گرامی شهیدان والامقام رحیم و صباح براجعی و همسر شهید سرفراز خلف براجعی مایه تأثر خاطر گردید.

این بانوی مؤمنه و فداکار که با ایمان و توکل به خدا، غم فراق فرزندان و همسر خود را صبورانه تحمل کرد و با اخلاص و صلابت از فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری نمود، بی‌شک الگویی درخشان برای مادران امروز و فردای میهن اسلامی خواهد بود.

این‌جانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان خوزستان به‌ویژه خانواده گرامی این مادر سفرکرده تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و هم‌نشینی با شهیدان گران‌قدرش و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

لازم به ذکر است، شهید خلف براجعی، شهید صباح براجعی و شهید رحیم براجعی، بیست و نهم اسفند ۱۳۶۰ در بمباران هوایی حمیدیه به شهادت رسیدند.

همچنین پیکر این مادر شهید با حضور جمعی از مسئولان شهرستان حمیدیه و خانواده‌های شهدا و ایثارگران روز شنبه بیستم شهریورماه جاری در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha