جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه/ در آیین تجلیل از مراکز نیکوکاری فعال تبریز از فعالیت‌های مرکز نیکوکاری رضوان مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان در همیاری و کمک‌رسانی به نیازمندان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، اجلاسیه مراکز نیکوکاری تبریز با حضور مدیران و مسئولان ارشد استانی و کشوری و مراکز نیکوکاری فعال تبریز، در سالن ورزشی شهرک امام (ره) تبریز برگزار شد.

در این همایش سردار زهرایی، فرمانده بسیج سازندگی کشور به تبیین جریان استکبار در مقابله با نظام اسلامی مبتنی بر اقتدار دینی و مردمی پرداخت و خاطر نشان کرد: مردم ایران همواره در عرصه مختلف جهادی در 8 سال دفاع مقدس و هم اکنون در جهاد اقتصادی و فرهنگی در صحنه حاضر بوده و با تمام توان به مبارزه با جبهه باطل پرداخته‌اند.

دکتر کلامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی در این همایش به تشریح فعالیت‌های مراکز نیکوکاری در استان پرداخت و فعالیت‌های جهادی این مراکز را در دوران شیوع بیماری کرونا در همیاری و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان این بیماری بی‌نظیر دانست.

در این اجلاسیه از مرکز نیکوکاری رضوان مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان در ساماندهی و برگزاری نهضت مواسات و کمک‌های مؤمنانه در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha