جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم فاطمه غلامپور در جمع طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) یزد

استاد حوزه خواهران در جمع طلاب جدید الورود مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) یزد گفت: علم بدون تهذیب نتیجه اش می شود پزشکی که برای درمان پول زیر میزی می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، خانم فاطمه غلامپور، امروز پنجشنبه ۲۵ شهریور در جمع طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) یزد،  خطاب به طلاب گفت: خود را برای سربازی حضرت ولی عصر(عج) آماده کنید و اولین اسلحه برای سربازی حضرت، سلاح علم است، همان طور که حضرت علی (علیه السلام) می فرمایند: «اَلعِلمُ سُلطان / علم و دانش سلطنت و قدرت است».

وی با اشاره به اهمیت علم، به حدیثی از  امام صادق (علیه السلام) استناد کرد و افزود:  علم که نباشد، جهل سبب نابودی انسان می شود.

استاد حوزه خواهران بیان کرد: دومین اسلحه برای سربازی امام زمان(عج)، تهذیب نفس است. علم باید همراه تهذیب باشد. علم بدون تهذیب نتیجه اش می شود پزشکی که برای درمان، پول زیر میزی می گیرد.

وی در بیان سومین سلاح سربازی امام زمان(عج)، ابراز کرد: انسان برای این که علم و تهذیب را در خود جای دهد، نیاز به مکانی دارد و آن قلب و دل پاک است؛ قلب پاک، حرم الله است و خدایی می شود.

انتهای پیام

     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha