جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه کردستان از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین برته گفت: رسانه حوزه می خواهد محتوای دینی و حرف حق را در قالب و فرم مورد توجه نسل امروز ارائه دهد. رسانه حوزه می‌کوشد تا زبان بلیغ، گویا و دلنشین حوزه مقدسه حضرت ولیعصر ارواحنا فداه برای مخاطب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته در نشستی با مدیر حوزه علمیه استان کردستان  که در حاشیه بازدید وی از رسانه حوزه برگزار شد، گفت: در رسانه حوزه به دنبال حقیقت سالاری در عین توجه به نوآوری‌ها، سلیقه مخاطب و استفاده از بسترها و تکنیک‌های روزآمد عرصه رسانه بوده‌ایم.


وی افزود: رسانه حوزه می خواهد محتوای دینی و حرف حق را در قالب و فرم مورد توجه و تفاهم نسل امروز ارائه دهد. در واقع خبرگزاری حوزه می‌کوشد تا زبان بلیغ، گویا و دلنشین حوزه مقدسه حضرت ولیعصر ارواحنا فداه برای مخاطب باشد.


مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی کنشگران فضای مجازی، برای جلب توجه و افکار عمومی به شاذ بودن، پراکنده گویی و محتوای زرد روی می آورند و بعضاً در این مسیر حتی به افرادی با سلیقه اپوزیسیون مکتب اهل بیت علیهم‌السلام، حوزه و یا نظام اسلامی تبدیل می شوند.


وی توجه به جامعه مخاطب و مطالبات ایشان در عین پرداختن به فعالیت ها و عملکرد مسئولین و نهادهای حوزه‌ای را الزامی حرفه ای دانست و گفت: رسانه حوزه های علمیه بر این اساس و با این خط مشی حرکت می کند؛ فعالیت این رسانه بر پایه خروجی معنادار، محصول محور و تاثیرگذار در فضای مجازی بنا شده است.


حجت الاسلام والمسلمین برته تصریح کرد: در عرصه استانی نیاز به کارهای جدی تری است؛ باید در استان ها کنشگری رسانه ای در میان طلاب تقویت گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شاید دوست IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    23 0
    عزیزان خبرگزاری حوزه! مطمئن هستید جای لید و تیتر رو اشتباه نزدید؟؟ در موارد امکان، لطفا بایسته های تیترزنی رو که از جمله آنها، کوتاه بودن هست رو رعایت کنید