جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هفته دفاع مقدس

حوزه/ سردار باقری گفت: یک هزار و ۱۴۱ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح خوزستان با مشارکت مجموعه سپاه و بسیج برگزار می‌شوند، گفت: تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس و ۸۵ شهید شاخص خوزستان و تجلیل از شهدای ۳۱ شهریور از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار نعمت‌الله باقری، جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان، امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: مسیر شهدا در کشور همچنان امتداد داشته و مدافعان سلامت و حرم زنده نگهدار یاد شهدا هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی دو قطب شرق و غرب را به هم ریخت و با شعار مردم و ضد استکبار ایجاد شد و دشمنی نظام سلطه به خاطر قدرت مردمی و آرمانی این انقلاب است.

جانشین سپاه خوزستان گفت: انقلاب اسلامی در طول دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ هزار نیرو تقدیم کرده تا این انقلاب محکم‌تر از قبل به راه خود ادامه دهد.

سردار باقری افزود: دشمنان بعد از دفاع مقدس از حوزه سخت به حوزه نرم ورود کردند؛ آن‌ها در جنگ و عملیات روانی که در حال انجام هستند، کار تحریف دفاع مقدس را در کنار تحریم کشور انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری جنگ هشت‌ساله را به‌عنوان یک موضوع مقدس یاد می‌کند، گفت: دشمنان با عملیات روانی و تحریف هشت سال دفاع مقدس به دنبال تقدس زدایی از هشت سال مقاومت رزمندگان، ایثارگران و مردم در مقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب هستند.

سردار باقری بیان داشت: آن‌ها به دنبال این هستند که مردم را نسبت به امام، رهبری و رزمندگان دفاع مقدس بدبین کرده و عامل جنگ را امام معرفی کنند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، با اشاره به اینکه نداشتن سابقه نظامی و ورود جوانان به میدان جنگ و به کشتن دادن آن‌ها یکی از مسائل مطرح‌شده در تحریف دفاع مقدس است، تأکید کرد: در مقابل با این تحریف دشمنان باید حقایق گفته شود و مردم بدانند که ما شروع‌کننده جنگ نبودیم و فقط مدافع کشور بودیم.

وی با اشاره به اینکه باید حقایق جنگ را در مقابل تحریف‌های دشمنان به تصویر بکشیم، افزود: باید به جوانان بگوییم که شهید بهنام محمدی و حسین فهمیده و جوانان جنگ چه کاری کردند.

سردار باقری با اشاره به اینکه امسال شعار «ما مقتدریم» برای هفته دفاع مقدس انتخاب شده، گفت: روز ۳۱ شهریورماه هر سال «آغازگر جنگ توسط عراق» نمایش اقتدار نیروهای مسلح را در سطح کشور داشتیم ولی از سال گذشته به دلیل وضعیت کرونا برابر تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح این برنامه تعطیل و به دیدار فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در سال گذشته با مقام معظم رهبری و امسال با رئیس‌جمهور تبدیل شد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان افزود: تجلیل از یک‌میلیون پیشکسوت در سراسر کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام می‌شود که سهم خوزستان ۲۰ هزار نفر است؛ همچنین عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، اعزام اکیپ‌های پزشکی و تجلیل از طلاب فعال در حوزه کرونا که به‌عنوان الگوی کشوری از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته مقدس است.

وی در پایان با بیان اینکه یک هزار و ۱۴۱ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح خوزستان با مشارکت مجموعه سپاه و بسیج برگزار می‌شوند، گفت: تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس و ۸۵ شهید شاخص خوزستان و تجلیل از شهدای ۳۱ شهریور از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته مقدس هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha