جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 979449
۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
فراخوان عمومی مسئله شناسی و پاسخ به چالش‌های کلیدی سند ملی مسجد

«چالش مسئله شناسی مساجد» باهدف شناسایی مسائل پیش روی مساجد سراسر کشور و همچنین فعالان و ذی‌نفعان مسجد در مسیر مدیریت و پیشبرد اهداف مسجد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سازمان تبلیغات اسلامی با محوریت بنیاد هدایت از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی موظف شده تا سند ملی مسجد را باهدف گسترش و تقویت نهاد مساجد و سامان‌بخشی راهبری آن تدوین کند.

در حال حاضر پیش نویس این سند آماده شده و دست اندرکاران تدوین سند ملی مسجد به دنبال آن هستند تا با بهره‌گیری از ابتکار مردمی، آرای نخبگان، کانون‌های تفکر، اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی، نوآوران، ائمه مساجد، کنشگران مرتبط، حلقه‌های میانی و عموم فعالان حوزه مسجد، درجهت تکمیل و تصحیح این سند و در نتیجه‌ی آن اجرای مردمی و واقعی سند گام برداند.

در این راستا نخستین چالش از مجموعه چالش‌های سند ملی مسجد، «چالش مسئله شناسی مساجد» است که باهدف شناسایی مسائل پیش روی مساجد سراسر کشور و همچنین فعالان مسجد در مسیر مدیریت و پیشبرد اهداف مسجد برگزار می‌شود.

لذا از عموم علاقه‌مندان به مسجد دعوت می‌ شود تا ۹ مهر ۱۴۰۰با مراجعه به سامانه  https://challesh.ir/masjed  اصلی‌ترین مسائل و چالش‌هایی حوزه مسجد را ثبت نمایند.

به نفرات برتر هدیه ۵۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

فراخوان عمومی چالش مسئله شناسی مسجد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha