پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صهیونیست

حوزه/ برگزیده جشنواره علامه حلی گفت: اقدامات نژادپرستانه مسیحیان صهیونیست و جنایت هایی که بعد از رسیدن به قدرت انجام داده اند آشکارا گویای این است که هیچ اعتقاد و باوری به خدا ندارند چه برسد به ظهور منجی و آخرالزمان؛ آن ها در ظاهر می گویند که برای ظهور زمینه سازی می‎کنند ولی در واقع برای منافع مادی و دنیوی در تلاش هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم رقیه حبیبی، طلبه مدرسه علمیه خواهران صادقیه تبریز  به تشریح تحقیق پایانی برگزیده خود در جشنواره علامه حلی با عنوان «نشانه های آخرالزمان در مکتب صهیونیسم مسیحی» پرداخت.

وی با بیان این که این تحقیق را به استاد راهنمایی حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم باصری و استاد داوری حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی نظری تدوین کرده است، اظهار داشت: این تحقیق در سه فصل به بررسی نشانه های آخرالزمان در مکتب صهیونیسم مسیحی پرداخته است.

برگزیده جشنواره علامه حلی از استان آذربایجان شرقی افزود: در فصل اول به مفاهیم و کلیات موضوع اشاره شده و در فصل دوم تحقیق نیز «نشانه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آخرالزمان در مکتب صهیونیسم مسیحی» مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان این که «نشانه های فرهنگی و دینی آخرالزمان در مکتب صهیونیسم مسیحی» موضوع مورد بحث در فصل سوم این تحقیق پایانی است، ادامه داد: باورداشت مهدوی، نه اعتقادی اختصاصی و در انحصار تفکر شیعی، بلکه باوری عام و اصلی فراگیر است؛ که در جان و جهان تمام مکاتب ریشه دارد.

طلبه مدرسه علمیه خواهران صادقیه تبریز خاطرنشان کرد: مسئله آخرالزمان و سرنوشت انسانها، یکی از مهم ترین و جنجالی ترین مسائل در طول تاریخ بوده است و ادیان الهی و مکاتب بشری نتایج متفاوتی را برای آخرالزمان تبیین کرده اند که این نظریات به طور کلی انتهای دنیا را خیر و شر معرفی می کنند و مسئله صهیونیسم مسیحی در این میان بسیار مهم است.

وی صهیونیسم را نوع افراطی از یهود برشمرد و گفت: مسیحیت صهیونیسم امروزه همچون وهابیّت و سلفی‌گری یکی از خطرناک ترین پدیده هایی است که جهان اسلام با آن روبروست و دلیل آن نیز تسلط آنها بر منابع سیاسی و اقتصادی جهان در کشورهای آمریکا و انگلیس می باشد.

خانم حبیبی با اشاره به این مطلب که مسیحیان صهیونیست، آخرالزمان را همراه با ظهور حضرت مسیح و تشکیل حکومت جهانی توسط وی می دانند، بیان داشت: آنها معتقدند این ظهور مقدماتی نیاز دارد که تشکیل حکومت یهودی در فلسطین، تخریب مسجدالاقصی و بازسازی مجدد معبد سلیمان و در نهایت جنگ مقدس آرماگدون از مهم ترین آنها است.

وی افزود: مسیحیان صهیونیست عقیده دارند باید دو سوم مردم جهان نابود شوند تا تسریع در ظهور منجی انجام شود و در این راستا از سینمای غرب که بهتر است بگوییم «جادوی غرب»، سیاست تفرقه افکندن بین غیریهودیان به خصوص مسلمانان، تجزیه کشورهای خاورمیانه، گسترش بیماری ها، کاهش نسل ها از طریق مواد تراریخته و مضر  که موجب عقیم شدن جوانان می شود، جنگ و خونریزی و هزاران اقدام دیگر استفاده می کنند.

برگزیده جشنواره علامه حلی از استان آذربایجان شرقی با بیان این که مسیحیان صهیونیست همچنین با روش هایی مثل اینترنت، کتاب، جزوه، کلیساهای خانگی، آسان جلوه‌دادن دینشان و...  بسیاری مردم را اغفال کرده و به دین خودشان جذب می کنند، ادامه داد: باید بگوییم که متأسفانه با همه مقاومت‌ها و سختی ها در این زمینه ها هم موفق بوده اند و انصافاً همه کارهایشان در اتاق  فکر  صهیونیست‌ها دائماً در حال بررسی دقیق است به نحوی که آنها دین ما را بهتر از خیلی هایمان می‌شناسند و تا زمانی  که اسلام همچنان اسلام بماند و غرب نیز غرب باشد نظاره گر همه این اتفاقات حتی بدتر از آن نیز خواهیم بود.

وی اظهار داشت: در این تحقیق پایانی بنده درصدد بیان و شناسایی نشانه های آخرالزمان در مکتب صهیونیسم مسیحی از قبیل پدیده های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دینی بوده ام که این نشانه ها به همراه مصادیق در تحقیق بیان شده است.

چکیده تحقیق:

تمامی ادیان توحیدی به مسئله آخرالزمان و ظهور منجی اعتقاد دارند ولی در مورد شخص منجی و طریقه ظهور و اتفاقات پیش از ظهور با هم اختلاف نظر دارند. مکتب صهیونیسم مسیحی که نه یهودی کامل هستند و نه مسیحی، برای آخرالزمان و زمینه سازی ظهور منجی اعتقاداتی دارند که در کتاب مقدس آن ها نوشته شده است.

مهم ترین اعتقادات آن ها جمع کردن یهودیان در فلسطین به عنوان سرزمین موعود و تشکیل حکومت بنی اسرائیل و تخریب مسجدالاقصی و تجدید بنای معبد سلیمان و فراهم آوردن زمینه های جنگ بزرگ آرماگدون با مسلمانان و سرانجام ظهور منجی است.

اما اقدامات نژادپرستانه و جنایت هایی که بعد از رسیدن به قدرت انجام داده اند آشکارا گویای این است که هیچ اعتقاد و باوری به خدا ندارند چه برسد به ظهور منجی و آخرالزمان. آن ها در ظاهر می گویند که برای ظهور زمینه سازی می‎کنند ولی در واقع برای منافع مادی و دنیوی در تلاش هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha