جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ناصرشکریان امیری

حوزه/ حجت الاسلام شکریان امیری در ویژه برنامه ارتحال ملکوتی عالم ذوالفنون علامه حسن زاده آملی (ره)، گفت؛ ساده زیستی، سیر و سلوک، فقاهت، فلسفه و حکمت از او یک شخصیت کم نظیر در جهان اسلام ساخته بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران،  حجت الاسلام ناصرشکریان امیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، صبح امروز در ویژه برنامه ارتحال سالک توحیدی و عالم ذوفنون علامه بزرگ و کم نظیر جهان اسلام در سالن شهید آوینی این اداره کل ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام دهه آخر صفر و ارتحال جانسوز عالم ربانی علامه حسن زاده آملی (ره)، اظهار داشت: زهد، تقوای الهی، ساده زیستی و محب اهل بیت (ع) یکی از ویژگی های مهم علامه حسن زاده آملی(ره) بود.

وی در ادامه با اشاره به سیره و سبک زندگی این عالم ذوالفنون و ارادت و علاقه ایشان نسبت به رهبری معظم انقلاب، افزود: مشی علمی و عملی این عارف و عالم برجسته و کم نظیر نسبت به رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) قابل وصف نبود و همواره برای عزت اسلام، انقلاب و رهبری معظم انقلاب تلاش کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به برخی ویژگی های منحصربفرد این شخصیت وارسته، پارسا و انقلابی ، تصریح کرد: علم فقاهت، فلسفه و حکمت و ساده زیستی در علامه حسن زاده (ره) بی بدیل بود و همواره در مسیر انقلاب اسلامی و عزت و عظمت دنیای اسلام و جهان تشیع قدم بر میداشت.

حجت الاسلام شکریان امیری تصریح کرد: فقدان علامه حسن زاده آملی برای جهان اسلام و ایران اسلامی قطعا ضایعه ای جبران ناپذیر است، اما باید از تالیفات و آثار و اندیشه های این علامه دهر بیشترین بهره را برای خدمت به جامعه اسلامی و انسانی گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان این سالک توحیدی و عالم ذوالفنون را الگویی برجسته و کم نظیر دانست و خاطر نشان کرد: عزت و عظمت دنیای اسلام و انقلاب اسلامی مرهون شخصیت های بزرگی چون علامه حسن زاده (ره) و علامه مصباح یزدی (ره) و ... است و باید همواره از شخصیت های بزرگ و برجسته الگو گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha