دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 981797
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
ارجائی شهردار مشهد

حوزه/ شهردارمشهد گفت: با توجه به اینکه امشب هوا سرد خواهد شد، نباید هیچ یک از زائران علی بن موسی الرضا(ع) در خیابان و بدون اسکان بمانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سید عبدالله ارجائی در جلسه ستاد استقبال از زائران پیاده ویژه آخر صفر با بیان اینکه همه اماکن شهرداری مشهد که قابلیت اسکان زائر را داشته باشد، آماده و برای استراحت در اختیار زائران قرارداده خواهد شد، ابراز کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با آستان قدس رضوی، ورزشگاه امام رضا(ع) آماده اسکان زائران است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، از معاونت فرهنگی خواسته ایم تا همه اماکنی که در محدوده میدان شهدا، امکان اسکان زائران را دارد برای پذیرایی از مهمانان علی بن موسی الرضا(ع) آماده شود.
شهردار مشهد با بیان اینکه طی هماهنگی با آموزش و پرورش مقرر شد تا مدارس نیز برای اسکان در اختیار قرار داده شود، گفت: معاونت خدمات شهری این مدارس را ضد عفونی و برای اسکان زائران طی امشب و فردا شب آماده می کنند.

وی افزود: از امور مساجد هم خواسته‌ایم تا با توجه به سرد شدن هوا، مساجد واقع در بافت پیرامونی حرم مطهر را امشب و فردا شب برای استفاده زائران باز بگذارند.

ارجائی از انتقال زائران از مبادی شهر به محل اسکان توسط اتوبوسرانی گفت و خواست که برای مسیرهای منتهی به حرم مطهر نیز جهت انتقال زائران به محل های اسکان، اتوبوس و یا مینی‌بوس در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امشب هوا سرد خواهد شد، نباید هیچ یک از زائران علی بن موسی الرضا(ع) در خیابان و بدون اسکان بمانند.

طبق گفته شیرمحمدیان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مشهد، از ابتدای هفته جاری روزانه ۲۰ هزار زائر به مناسبت دهه پایانی صفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای وارد مشهد شدند.

پیش‌بینی می‌شود طی هفته جاری دست کم ۱۰۰ هزار زائر به وسیله ناوگان حمل و نقل جاده ای وارد مشهد شوند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha