جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جهادگران فاطمی

حوزه/ گروه مردمی جهادگران فاطمی ارومیه در یازدهمین مرحله از توزیع بسته های معیشتی، به مناسبت ایام شهادت امام رضا (ع) ۸۵ بسته غذایی را در بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه از ارومیه، مجموعه مردمی جهادگران فاطمی ارومیه با مدیریت و نظارت حجت الاسلام سید احمد غفاری قره باغی و با همکاری خیّرین، همزمان با ایام محرم و صفر ۸۵ بسته معیشتی در قالب پویش پیاده روی اربعین حسینی بین نیازمندان این شهر توزیع کرد.

بسته های غذایی شامل برنج ١٠ کیلویی ایرانی، ٢ بسته ماکارونی ،٢ عدد روغن یک لیتری، یک بسته کنسرو لوبیا، گوشت گرم گوسفندی یک کیلویی، و گوشت مرغ و تن ماهی بود و ارزش ریالی این مرحله از کمک های مومنانه مجموعه ٣٤٠ میلیون ریال است.

لازم به ذکر است که این یازدهمین مرحله از توزیع بسته های معیشتی مجموعه جهادگران فاطمی است و تاکنون بیش از ۳ هزار بسته معیشتی با کمک خیرین بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت الاسلام سید احمد قره باغی، با بیان این که در زندگی حضرات معصومین بر مسئله انفاق، مساوات و کمک به نیازمندان تاکید فراوان شده است، اظهار داشت: مجموعه مردمی جهادکران فاطمی بعد از امر رهبری مبنی بر راه اندازی پویش های مواسات ، همدلی و انفاق، به امر ولی امر لبیک گفته است و در مناسبت های مختلف تاکنون بیش از ۳ هزار بسته معیشتی را در بین نیازمندان توزیع کرده است.

مدیر مجموعه جهادگران فاطمی ارومیه برگزاری مراسمات فرهنگی در ایام مختلف دینی، مذهبی و ملی، خصوصا ایام عید غدیر را از دیگر فعالیت های این مجموعه مردمی عنوان کرد و گفت: تلاش این مجموعه به دوش کشیدن کارهای زمین مانده است که با همکاری دیگر مجموعه های مردمی صورت می گیرد و در ایام های مختلفی که به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسمات دینی تعطیل شده بود، مجموعه جهادگران فاطمی به صورت خودجوش اقدام به برگزاری مراسماتی نظیر عزاداری ها و روضه های خانگی تحت عنوان روضه های شهدایی نموده است که در نوع خود در سطح کشور بی نظیر است.

وی عمل به جهاد تبیین را از دیگر برنامه های جهادگران فاطمی ارومیه عنوان کرد و افزود: یکی از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری که سالهاست روی آن تاکید کرده اند و اخیرا هم خطاب به دانشجویان و نخبگان جامعه اجرای آن را خواستار شدند، جهاد تبیین و روشنگری است که تاکنون مجموعه جهادگران فاطمی به دلیل شیوع کرونا این مسئله را در فضای مجازی دنبال کرده است و ان شاءالله بعد از پایان شیوع کرونا و برگشتن وضعیت عادی به شهر ارومیه، جلسات تبیین و روشنگری در خصوص مسائل مهم کشوری، استانی و شهری به صورت حضوری با دعوت از اساتید کشوری برگزار خواهد شد.

توزیع ۸۵ بسته معیشتی توسط گروه مردمی جهادگران فاطمی ارومیه

توزیع ۸۵ بسته معیشتی توسط گروه مردمی جهادگران فاطمی ارومیه

توزیع ۸۵ بسته معیشتی توسط گروه مردمی جهادگران فاطمی ارومیه

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha