جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اجرای واکسیناسیون در نماز جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان پس از اقامه نماز جمعه با حضور در پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا، نوبت اول واکسن ایرانی کرونا، "پاستور" را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه، با حضور در پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا، نوبت اول واکسن ایرانی کرونا "پاستور" را دریافت کرد.

امام جمعه همدان پس از تزریق واکسن، با تقدیر از همه دست‌اندرکاران و دانشمندان کشور به جهت تولید این افتخار ملی، اظهار داشت: امروز باید در کنار دانشمندان و جوانان این مرز بوم در که در عرصه تولید واکسن در حال تلاش و کوشش هستند، از کادر درمان و جامعه پزشکی و پرستاری کشور نیز تقدیر داشته باشیم که به در این مدت مجاهدانه و ایثارگرانه در خط مقدم مبارزه با این بیماری حضوری جدی داشته و دارند.

وی با بیان اینکه امروز در جامعه، فضای مجازی و رسانه ای شاهد واکسن هراسی هستیم، گفت: دریافت و تزریق واکسن یک بحث تخصصی است و لذا در این حوزه باید تابع نظر متخصصین باشیم و از آنجایی که اکثریت جامعه پزشکی توصیه به انجام کار را دارند، پس لازم است تا تابع نظر اکثریت کارشناسان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به بیان برخی مسائل نسبت به عدم تزریق واکسن، مطرح کرد: اکثریت متخصصین بر این عقیده هستند که باید واکسن کرونا تزریق شود و بنابراین عقلانی است که در این مسیر نگرانی نداشته باشیم و به نظر متخصصان اعتماد کنیم.

وی افزود: اگر کسی واکسن دریافت نکند طبیعی است که در معرض تهدید بیشتری در خصوص این بیماری است و لذا در بین دو راهی عوارض واکسن و یا مبتلا شدن به این ویروس منحوس که خدای نکرده حتی می تواند منجر به مرگ انسان شود، بهتر است که نظر کارشناسان را قبول کنیم.

گفتنی است طی هماهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه همدان، با مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی واحد واکسیناسیون سیاری در مقابل محل برگزاری نماز مستقر و اقدام به تزریق واکسن کرونا به داوطلبان نمود.

امام جمعه همدان نوبت اول واکسن ایرانی کرونا «پاستور» را دریافت کرد+عکس

امام جمعه همدان نوبت اول واکسن ایرانی کرونا «پاستور» را دریافت کرد+عکس

امام جمعه همدان نوبت اول واکسن ایرانی کرونا «پاستور» را دریافت کرد+عکس

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha