پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع منصوب شد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی به عنوان جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مراسم معارفه جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع  با حضور سردار خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع، سردار شهمیری معاون هماهنگ کننده دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، معاونین هماهنگ کننده و بازرسی وزارت دفاع و روسای ادارات سازمان‌های عقیدتی سیاسی این وزارتخانه برگزار شد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین آقاجانپور در این مراسم با گرامیداشت اعیاد مبارک ماه ربیع الاول از جمله ولادت پیامبر اعظم(ص)، سالروز ازدواج ایشان با حضرت خدیجه )ع( ، هجرت پیامبر(ص)،  از مکه به مدینه و رویداد لیله المبیت، آغاز امامت حضرت حجت(عج) و ولادت امام جعفر صادق(ع) در این ماه مبارک اظهار داشت:  اگر ماه صفر، ماه حزن و اندوه اهل بیت(عَ) بود، ماه ربیع الاوّل، ماه سرور و شادی اهل بیت عصمت و طهارت(عَ) است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجانپور در ادامه با برشمردن  بخشی از سجایای اخلاقی پیامبر اسلام(ص) از جمله ،صداقت، امانت داری، اخلاق مداری ، عامل ومردمی بودن ایشان افزود:  طبق حدیثی از پیامبر اعظم (ص)،  کسانی در قیامت می توانند همنشین پیامبر باشند که چنین ویژگی هایی را در خود ایجاد کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان علت تغییر جامعه در زمان پیغمبر اسلام تصریح کرد:  حضرت محمد(ص)،   در مدت ۲۳ سال توانست جامعه را متحول و از جاهلیت نجات دهد چرا که بین، قول و عمل پیامبر هیچ فاصله ای نبود.

وی در همین زمینه اضافه کرد:  در صورتی می توانیم در سازمان عقیدتی سیاسی موفق عمل کنیم که منش، مشی، سبک و رفتار خود را به امام راحل و فرماندهی معظم کل قوا نزدیک کنیم.

 آقاجانپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم تقویت برنامه ها و اهداف فرهنگی سیاسی در کنار برنامه های صنعتی وزارت دفاع خاطرنشان کرد: سازمان های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات به عنوان بال های وزارت دفاع نقش مهمی در تقویت بنیه دفاعی بدنه ی صنعت دفاعی دارند.

وی با بیان شناخت آسیب های فرهنگی و تهدیدات پیش رو در حوزه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی توسط سازمان عقیدتی سیاسی تصریح کرد: طی تعاملات انجام شده و جلسات متعدد با بدنه ی وزارت دفاع، بحمد ا... به اذعان مسئولین ذیربط، آسیب ها در زمینه ی فرهنگی و سیاسی کاهش چشمگیری داشته است.

آقاجانپور با اشاره به مأموریت های خطیر وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح و ساخت و تولید انواع تجهیزات دفاعی و نظامی گفت: سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به عنوان بازوی مکتبی این وزارتخانه ، نقش مهمی در مبارزه با جنگ نرم دشمن و اقتدار معنوی نیروهای مسلح دارد.

وی افزود: از مهمترین زمینه‌های فعالیت جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی برجسته کردن آسیب‌ها و نقاط آسیب‌خیز در جامعه است و سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بخصوص در سال های اخیر با همکاری سازمان حفاظت اطلاعات توانسته است به عنوان خط مقدم مقابله با این جنگ نرم نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان سوابق ارزنده جانشین جدید این سازمان در نیروهای مسلح گفت: حجت الاسلام علی شیرازی خدمات شایسته ای از خود در نیروی دریایی سپاه پاسداران، قرارگاه ثارالله و نیروی قدس سپاه به یادگار گذاشت و قطعاً حضور ایشان در مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع منشأ خیر خواهد بود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • الحق والانصاف IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    الحق والانصاف اقای شیرازی عزیز لیاقت اش دارند با انکه همراهی خوبی باسردار دلها داشته است.