شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
میرمحمدی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیرکل مرکز خدمات استان قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میر محمدی رئیس مرکز خدمات در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم طاهری را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَّذِینَ آمَنُوا وَ هَاجَرُوا وَ جَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ آوَوْا وَ نَصَرُوا أُولَٰئِکَ هُمُ الْمُؤْمِنُونَ حَقًّا ۚ لَهُمْ مَغْفِرَهٌ وَ رِزْقٌ کَرِیمٌ.
خبر درگذشت عالم ربانی حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابوالقاسم طاهری مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم موجب تأسف و تأثر شد.
این شخصیت ارزشمند علمی، معنوی و مردمی، عمر شریف خود را در تحصیل، تهذیب و تربیت طلاب و دانشجویان مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام طی کرد و حقاً در تعلیم و تربیت شاگردان و مدیریت جهادی، تلاش و کوشایی، تزیّن به تواضع و تخلق به اخلاق اسلامی نمونه بود و این ویژگی‌ها ایشان را به عنصری مفید برای جامعه تبدیل کرده بود. خدمات علمی ایشان در حوزه قرآن و نهج‌البلاغه و خدمات معیشتی به مردم و طلاب با تمام وجود و بذل محبت، همچون پناهگاهی امن برای طلاب و روحانیون، هرگز فراموش نخواهد شد و رحلت ایشان ضایعه‌ای است برای مراکز حوزوی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، والذی یسهل الخطب انها بعین الله.
اینجانب فقدان این خادم مخلص اهل بیت علیهم‌السلام و سربازان حضرت ولی عصر (عج) را به بیت معظم و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و علو درجات اخروی را برای آن مرحوم مسئلت دارم.
سید جمال‌الدین میرمحمدی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha