پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: متاسفانه برخی از افراد سهوا یا عمدا شایعاتی درباره واکسن کرونا انتشار داده اند و در مقابل برخی از افکار ساده اندیش این شایعات بی پایه و اساس را قبول کرده و از مراجعه برای واکسیناسیون امتناع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان حجت الاسلام سیدموسی محمودی، امروز در نشست معاونین و اساتید مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار داشت: متاسفانه همچنان شاهد جولان کرونا در برخی از استان ها از جمله کردستان هستیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: طبق اعلام وزارت بهداشت میزان مراجعه مردم برای واکسیناسیون در استان کردستان در هفته های اخیر کاهش یافته و همین امر باعث نارضایتی مسئولان شده است، زیرا تا زمانی که جامعه به صورت کامل در برابر  ویروس واکسینه نشود، همچنان در وضعیت کنونی باقی خواهد ماند.

استاد حوزه علمیه کردستان اظهار کرد: طولانی شدن وضعیت کنونی جامعه در بحث کرونا و تعطیلی بسیاری از مراکز ضربات و خسارت های خود را به بخش هایی همانند آموزش به ویژه حوزه های علمیه زده است.

حجت الاسلام محمودی افزود: متاسفانه برخی از افراد سهوا یا عمدا شایعاتی درباره واکسن کرونا انتشار داده اند و در مقابل برخی از افکار ساده اندیش این شایعات بی پایه و اساس را قبول کرده و از مراجعه برای واکسیناسیون امتناع می کنند که این امر باعث وضعیت بدتر کرونا در استان شده است.

وی با اشاره به اینکه همه به عنوان یک وظیفه ملی باید در  واکسیناسیون کرونا شرکت کنیم، عنوان کرد: از بزرگان، معتمدین و مسئولان درخواست داریم که مردم را برای انجام  واکسیناسیون ترغیب کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha