سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همیشه مردم محور بوده است، به طوری که در هر برهه زمانی که مردم در زمینه های مختلف به کمک احتیاج داشته اند، رد پای ستاد در آنجا دیده می شود.

به گزارش خبرنگار، خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، عصر امروز در دیدار منوچهر داشمند، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در هرمزگان، اظهار کرد: مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یک ویژگی دارد که این نهاد را از دیگر نهادها متمایز کرده است، این ویژگی آن است که محور کارها ائمه جمعه هستند. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همیشه مردم محور بوده است، به طوری که در هر برهه زمانی که مردم در زمینه های مختلف به کمک احتیاج داشته اند، رد پای ستاد در آنجا دیده می شود.

وی عنوان کرد: جذب نیروی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) باید طوری باشد که نیرو های انقلابی خصوصا جوانانی که روحیه جهادی دارند را گرد هم آورد تا دایره کمک رسانی به مردم گسترده تر شود.

امام جمعه بندرعباس در پایان اظهار کرد: امید است که با کمک الهی، جوانان در مسیر جهاد و کمک رسانی به محرومان رشد کرده و ریشه فقر را در منطقه بخشکانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha