جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرهنگ مهدویت

حوزه/ امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با هدف ترویج معارف مهدویت حلقه‌های معرفتی هفتگی با عنوان «ویژگی‌های دولت کریمه»، «آثار و فوائد وجود امام زمان در عصر غیبت» و «مهدویت و انتظار» را ویژه بانوان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با آغاز ماه ربیع و آغاز امامت امام زمان(عج) امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت با هدف ترویج معارف مهدویت حلقه‌های معرفتی هفتگی را با محوریت مباحث مهدویت و انتظار برگزار می‌کند.

حلقه معرفتی «آثار فوائد وجود امام زمان(عج) در عصر غیبت» در نوبت صبح روز یک‌شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ با سخنرانی خانم مؤمنی در رواق حضرت خدیجه(س) برگزار می‌شود.

همزمان با نوبت صبح روزسه شنبه نیز حلقه معرفتی «مهدویت و انتظار» با سخنرانی خانم یوسفیان برگزار خواهد شد.

حلقه معرفتی «ویژگی‌های دولت کریمه» همزمان با نوبت عصر روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷ در رواق حضرت خدیجه(س) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود و سخنرانی این محفل معارفی را خانم الهی‌پور از استادان حوزه علمیه خواهران قم برعهده دارد.

اضافه بر این مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها نیز دوره‌های حضوری و مجازی معارف مهدوی را برای گروه سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث برگزار می‌کند.

همچنین مباحث مرتبط با مهدویت برای گروه سنی کودک و نوجوان برای دختران کودک و نوجوان در کانال‌های«شده‌ام ۹ ساله» و «معصومانه» در قالب تصویر نگاشت، پادکست، کتاب صوتی و کلیپ، موشن گرافی و انیمیشن‌های مرتبط با مهدویت و ظهور به صورت روزانه و هفتگی منتشر می‌شود.

لازم به ذکر است، حلقه های معرفتی مهدویت به صورت نشست های مستمر در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها هر هفته برگزار می‌شود و بانوان با حضور در این حلقه ضمن آموختن مباحث مرتبط با مهدویت و ظهور، فرهنگ انتظار و تربیت نسل منتظر و فرزندان مهدوی می توانند پرسش سؤال‌های خود را با کارشناسان امور فرهنگی خواهران در میان گذشته و پاسخ پرسش های خود را دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha