چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اگر نارضایتی از سوی مردم وجود دارد به دلیل این است که حق مردم داده نشده پس باید میان آنها باشیم و حق مردم را ادا کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی  امروز در دیدار محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که در دفتر معظم له در قم برگزار شد،  با اشاره به وضعیت کشور، گفتند: در حال حاضر کشور در شرایطی قرار گرفته است که نیاز بسیار به کمک و مساعدت دارد که البته شما به تنهایی نمی توانید و همه ما باید به حل آن کمک کنیم.

ایشان در ادامه با بیان اینکه در شرایطی هستیم که چند مطلب حساس باید رعایت شود، عنوان کردند: در وهله اول سعی کنید همواره میان مردم باشید یعنی علاوه بر حفظ تقوا، سعی کنید میان مردم باشید.

معظم له افزودند: اوایل انقلاب که پیروز شدیم، رؤسایی انتخاب شدند و زمانی که به گرگان رفتم دیدم جلساتی برگزار می شود که رؤسای مهم مملکتی هم باید حضور داشته باشند لذا تذکر دادیم مسئولان همواره باید در میان مردم باشند تا آنها شما را ببینند، دلگرم شوند و به شما کمک کرده و تنهایتان نگذارند از این رو به درد دل مردم گوش دهید تا بدانید چه می خواهند؟

حضرت آیت الله علوی گرگانی ادامه دادند: از پیامبر(ص) و امام(ع) روایتی درباره شکر نعمت است که ایشان فرمودند بهترین راه شکر هر نعمتی این است که در همان راهی که خدا می خواهد مصرف شود. اگر نارضایتی از سوی مردم وجود دارد به دلیل این است که حق مردم داده نشده پس باید میان آنها باشیم و حق مردم را ادا کنیم.

ایشان همچنین مسأله فرهنگ جامعه را بسیار مهم خواند و افزودند: همه دنیا روی فرهنگ می گردد و اگر فرهنگ جامعه ای از دست برود به فاصله گرفتن مردم از مسئولان می انجامد که بالاترین عذاب است. کار باید به دست مردم پیش برود لذا اگر آنها کنار مسئولان نباشند کاری از پیش نخواهد رفت.

این استاد خارج فقه حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به اهمیت موضوعات اقتصادی و معیشتی خاطرنشان کردند: وقتی خبردار شدم افراد لایقی در رأس کار آمده اند خوشحال شدم و اکنون انتظار داریم هرچه زودتر آثار و برکات این حضور را ببینیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha