جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تلفن

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران نباید خود را از مردم جدا کنند، گفت: از مسئولان گله مندی داریم که چرا جواب تلفن و درخواست های مردم را نمی دهند و نباید برای دیدار با یک مسئولان هفت خان رستم را بگذارنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در دیدگاه مبین اسلام بزرگترین هدف خدمت است و طبق حدیث نبوی خدمت نیمی از عبادت پروردگار است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: الحمدلله امروز دولتمردان برای عمران و آبادانی کشور و استان کردستان تلاش می کنند و امیدواریم که بتوانیم نواقص را نیز برطرف کنیم.

امام جمعه سنندج در ادامه افزود: موضوع دیگری که باید بیان کنیم، مسئله امانتداری و صداقت و تعامل با مردم از سوی دولتمردان است، زیرا طبق آیه قرآن کریم، خداوند رسول خدا را برای رفع مشکلات انسان فرستاده است لذا باید بدانیم چرا مسئولیت و امانتداری این قدر سنگین است زیرا باید امانت ها به صورت کامل تحویل بدهیم.

ماموستا رستمی عنوان کرد: در مراسم تنفیذ رئیس جمهوری در محضر رهبری، ایشان فرمودند که امانت ها را به صاحبانشان برگردانید که این کلام رهبری بسیار مهم و قابل تامل است.

این عالم اهل سنت ادامه داد: یکی از نشانه های امید برای کشور سفرهای رئیس جمهور به استان های محروم است که این امر می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف نماید.

وی با اشاره به اینکه از خدمات مدیران و استانداران که همواره در مسیر تلاش هستند تقدیر می کنیم، گفت: امروز استان کردستان از نظر ظرفیت های طبیعی، گردشگری و... در جایگاه بسیار والایی است و برای رسیدن به نقطه اوج نیازمند کار بیشتر و دلسوزانه تر هستیم.

ماموستا رستمی تصریح کرد: برای نمونه اگر رسیدگی های لازم به دریاچه زریوار در شهرستان مریوان به صورت کامل رسیدگی شود، این مکان نه تنها برای استان و کشور در بحث اشتغال و درآمدزایی مثمر ثمر بود، بلکه در سطح جهانی نیز مطرح خواهد شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ظرفیت مرزها در بحث اشتغال مرزنشینان، خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد که مرزها و بازارچه های استان کردستان ساماندهی نشده است و مردم این مناطق عملا از عواید مرزها بهره ای نمی برند.

وی تصریح کرد: منکر کارهای انجام شده در کردستان نیستیم، ولی مسئله معیشت مردم بسیار مهم است، زیرا اگر معیشت مردم خوب باشد امنیت خوب داریم و الحمدلله امروز ایران اسلامی از همه کشورها امن تر است، تا جایی که رهبر معظم درباره کردستان می فرمایند استان کردستان امن است، آن را امنیتی نکنیم.

امام جمعه سنندج در ادامه با  اشاره به وضعیت بیکاری در بین تحصیل کردگان این استان، اظهار کرد: ما خانواده هایی در استان کردستان داریم که چند فرزند تحصیلکرده دارند، ولی بیکار هستند، در حالی که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی جوانان موتور محرک کشور از لحاظ توسعه، عمران و... هستند.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران نباید خود را از مردم جدا کنند، گفت: از مسئولان گله مندی داریم که چرا جواب تلفن و درخواست های مردم را نمی دهند و نباید برای دیدار با یک مسئولان هفت خان رستم را بگذارنیم. این وضعیت به هیچ وجه در شأن نظام اسلامی نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha