دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تصاویر/ دیدار هیئت امناء و مدیران بنیاد ملی کرامت آفتاب با آیت الله اعرافی

حوزه/ حجت الاسلام احمد محلاتی گفت: در زمینه های فرهنگی برنامه های متعددی داریم؛ می خواهیم در موضوعاتی ورود کنیم که سایر نهادها ورود نداشته اند اما نیاز به آن ها محسوس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام احمد محلاتی در دیدار با آیت الله اعرافی، گفت: این بنیاد که جدیدالتأسیس هست به همت اساتید و نخبگانی از حوزه و دانشگاه راه اندازی شده است تا بتواند در زمینه محرومیت زدایی اقدام داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد ملی کرامت آفتاب، افزود: در زمینه های فرهنگی برنامه های متعددی داریم؛ می خواهیم در موضوعاتی ورود کنیم که سایر نهادها ورود نداشته اند اما نیاز به آن ها محسوس است.

حجت الاسلام محلاتی خاطرنشان کرد: با نهادهای مختلفی همچون مرکز خدمات حوزه های علمیه و بنیاد تکریم مذاهب اسلامی نشست های مختلفی داشته ایم و قراردادهایی فی مابین بنیاد کرامت آفتاب و این نهادها منعقد شده است تا بتوانیم شاهد فعالیت های اثرگذاری باشیم.

وی از دیگر تفاهم های مابین بنیاد کرامت آفتاب و ارگان های مختلف یاد کرد و گفت: تاکنون موفق به امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان هایی همچون ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان نظام مهندسی نیز شده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha