دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رضا خورشیدی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: سال تحصیلی در مدرسه سفیران هدایت بیجار با بهبود اوضاع کرونایی از هفته گذشته به صورت حضوری در حال برگزاری است.

حجت الاسلام رضا خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: سال تحصیلی در مدرسه سفیران هدایت بیجار با بهبود اوضاع  کرونایی از هفته گذشته به صورت حضوری در حال برگزاری است.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در کلاس های درس طلاب، گفت: این تصمیم با موافقت مدیریت حوزه علمیه استان کردستان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار برای برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری مشتاق بودند و در این زمینه تلاش های بسیاری برای مهیا کردن زمینه حضوری شدن ترم جدید تحصیلی صورت گرفت.

حجت الاسلام خورشیدی اظهار کرد: برگزاری کلاس های درس طلاب به صورت مجازی زیان های تحصیلی در بخش آموزش و مسائلی تهذیبی برای طلاب به دنبال داشت.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار تصریح کرد: در حال حاضر هیچ درسی در مدرسه سفیران هدایت بیجار در فضای مجازی تدریس نمی شود، البته تحصیل حضوری در این مدرسه منوط به پایداری شرایط فعلی در بحث کرونا است و در صورتی که وضعیت دوباره نامناسب شود، درباره نحوه برگزاری کلاس ها تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha