شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی خاتمی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان گفت: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اسناد مهمی از دخالت آمریکا و اسرائیل در ایران آشکار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان، بر ضرورت توجه به تربیت فرزند صالح اشاره کرد و افزود: فرزند عزیز است، ولی تربیت فرزند عزیزتر است. در پرورش فرزندان هم معاد و هم معاش، هم دین و هم دنیا باید توأمان مورد توجه باشد.

وی افزود: تربیت فرزند صالح نفعش هم به خانواده و هم به جامعه می رسد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه هفته دوم آبان به واسطه مناسبت ۱۳ آبان، هفته نوجوان و جوان است، اظهار داشت: جوانان هم در پیروزی انقلاب و هم در دفاع مقدس نقش اساسی داشتند.

وی با بیان اینکه از ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، بیش از ۵۰۰ شهید، دانش آموز هستند، گفت: این شهدا تربیت یافته دامن پاک مادران و پدران بودند.

امام جمعه زنجان به ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار اشاره کرد و افزود: در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ رژیم شاهنشاهی حضرت امام‌ را به ترکیه تبعید کرد، ولی شعله های انقلاب با این کارها خاموش نشد.

خاتمی اظهار کرد: در تسخیر لانه جاسوسی، اسناد متعددی از دخالت های آمریکا و اسرائیل در ایران به دست آمد که با وجود اینکه خیلی اسناد را از بین برده بودند ولی باقیمانده آنها بیش از ۸۰ جلد کتاب شد.

وی به ۱۰ آبان سالروز شهادت نخستین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی اشاره کرد و افزود: مبالغه نیست اگر بگوییم که ایشان رکن انقلاب در آذربایجان بود.

نماینده ولی فقیه در زنجان به برگزاری با شکوه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان اشاره کرد و گفت: در این کنگره همه مخلصانه تلاش کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha